Jeg burde være glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
An&Jo skriver:

nej for magtede ikke en hel masse dumme undskyldninger som de plejer at fyre af hvis de har været på de her kanter uden at komme forbi..

åh kan slet ikke forestille mig forældre kan være sådan. Tænk at de ikke har en større interesse i at se deres barnebarn. Har lidt svært ved at sætte mig ind i sådan noget, men det kan ikke være nemt. 

Ville det hjælpe at skrive et langt brev?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

An&Jo

twinny skriver:

Okay, men ved man ikke ca hvornår alle små børn bliver lagt?

Jeg synes dælme det er strengt af dem.  Den med de kun taler om sig selv kender jeg godt.

det burde man da vide ihvertfald, eller bare have en ide om det..

Men nej, de valgte at komme lige midt i det hele, og faktisk spolere hans rytme, hvilket jo så gør at han bliver ganske umulig at putte..

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

mor:) skriver:

åh kan slet ikke forestille mig forældre kan være sådan. Tænk at de ikke har en større interesse i at se deres barnebarn. Har lidt svært ved at sætte mig ind i sådan noget, men det kan ikke være nemt. 

Ville det hjælpe at skrive et langt brev?

Det brev det har skam været skrevet, og kontakten har været skåret helt væk, men intet hjælper det..

De ser ikke længere ud end hvor deres næse går, og min søn virker de ikke særlig interesseret i..

Anmeld

6. august 2012

bøllen

An&Jo skriver:

de har siddet 15 minutter væk, uden at sige noget om det.. :/

jeg kunne slet ikke byde dem på kaffe, for havde ikke noget i huset.. ikke udover nescafe og det vil de ikke drikke..

Syntes det er MØJ tarveligt - ski ikke en rar følelse at blive holdt udenfor

Er sikker på din reaktion også kommer til udtryk, fordi jeres forhold i forvejen er så anstengt.

Ville ikke kunne finde en passende grimasse.

Kender det desværre alt for godt

Anmeld

6. august 2012

twinny

An&Jo skriver:

det burde man da vide ihvertfald, eller bare have en ide om det..

Men nej, de valgte at komme lige midt i det hele, og faktisk spolere hans rytme, hvilket jo så gør at han bliver ganske umulig at putte..

puhha. så strengt, bliver helt sur på dine vegne.

Jeg havde altså sparket dem ud igen og sagt de kunne komme, når de kunne finde af at komme på ordentlige tidspunkter.

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

Bøllen skriver:

Syntes det er MØJ tarveligt - ski ikke en rar følelse at blive holdt udenfor

Er sikker på din reaktion også kommer til udtryk, fordi jeres forhold i forvejen er så anstengt.

Ville ikke kunne finde en passende grimasse.

Kender det desværre alt for godt

jeg snakkede os med min kæreste her bagefter i telefonen, og kunne godt mærke at han rigtig gerne ville være ved mig lige nu, for han ved jo godt hvordan jeg har det, men samtidig tror jeg også han er rigtig glad for at han først kommer hjem igen onsdag, for han havde ikke holdt sin mund overfor dem..
Vores forhold er jo virkelig anstrengt, og det har det været i mange år.. Det er bare synd det går udover mit barn..

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

twinny skriver:

puhha. så strengt, bliver helt sur på dine vegne.

Jeg havde altså sparket dem ud igen og sagt de kunne komme, når de kunne finde af at komme på ordentlige tidspunkter.

det burde jeg nok have gjort, men ja så kommer reaktionen jo også derefter, og så bliver jeg svinet overfor resten af familien..

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
An&Jo skriver:

Det brev det har skam været skrevet, og kontakten har været skåret helt væk, men intet hjælper det..

De ser ikke længere ud end hvor deres næse går, og min søn virker de ikke særlig interesseret i..

øv det virker godt nok håbløst.

Så er det vel sidste vej at sige til sig selv:

enten accepterer jeg at det altid vil forblive på den måde og jeg ikke længere skal bruge for meget energi på at blive sur/ked af det over de...

eller

....droppe kontakten helt.

Anmeld

6. august 2012

bøllen

An&Jo skriver:

jeg snakkede os med min kæreste her bagefter i telefonen, og kunne godt mærke at han rigtig gerne ville være ved mig lige nu, for han ved jo godt hvordan jeg har det, men samtidig tror jeg også han er rigtig glad for at han først kommer hjem igen onsdag, for han havde ikke holdt sin mund overfor dem..
Vores forhold er jo virkelig anstrengt, og det har det været i mange år.. Det er bare synd det går udover mit barn..

Vil ikke skrive så meget her , men har du behov skriver du bare PB.

Kender det som sagt fra egen familie.

Anmeld

6. august 2012

twinny

An&Jo skriver:

det burde jeg nok have gjort, men ja så kommer reaktionen jo også derefter, og så bliver jeg svinet overfor resten af familien..

ja, jeg kender det godt. Det er strengt at folk skal være sådan. Så smålige og umodne. og som du selv har sagt ikke kan se udover deres egen næsetip. Hvis de virkelig kan blive sur over at du siger det passer dårligt lige nu, da din søn skal sove. og de kan komme igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.