Guldmærker fra Føtex, Bilka og Salling købes :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. august 2012

Muffin_girl

Isabella_mor skriver:

JeG har ikke nærstuderet det hæfte man får med. Men rent moralsk er det ikke okay... Måske jeg lige skulle kigge hæftet igennem for at ae hvad reglerne er. Vi vil jo helst ikke at der bliver 'opfordret' til ulovligheder/snyderi mht den slags. Det kan være der er nogle herinde der arbejder i føtex, bilka osv der kan reglerne?!? 

Jeg arbejder i Salling, hvor vi udleverer mærkerne .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Valle81

Monica P skriver:

Jeg siger på forhånd mange tak :-)

Monica

Jamen det var så lidt jeg skal ikke bruge dem og så kan du lige så godt få dem

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Valle81 skriver:

Jamen det var så lidt jeg skal ikke bruge dem og så kan du lige så godt få dem

:-)

Monica

Anmeld

7. august 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Altså om det er lovligt at bytte varen tilbage, og købe noget andet ? 

Nej .. At købe f.eks. et fjernsyn , få en masse mærker og så gå hen og få pengene tilbage for fjernsynet

Anmeld

7. august 2012

Kay

har lige købt mandens føsdags gave i bilka... kan ik huske hvor mange jeg fik... men tænkte at jeg hellere måtte sige ja til mærker da det var ret mange vi ville få... selvom jeg ik selv samler... de ligger i bilen så kigger lige når manden kommer hjem fra job

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Kay skriver:

har lige købt mandens føsdags gave i bilka... kan ik huske hvor mange jeg fik... men tænkte at jeg hellere måtte sige ja til mærker da det var ret mange vi ville få... selvom jeg ik selv samler... de ligger i bilen så kigger lige når manden kommer hjem fra job

På forhånd mange tak, men vi behøver dem ikke mere, vi har de mærker vi skal bruge, i har været så hjælpsomme ellers mange tak

Monica- som er så taknemlig

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Tusind tak for jeres hjælp allesammen, i er så søde, vi har lavet en aftale hvor vi får alle de mærker som vi mangler, så nu kan Jeppe få sine nye gryder og pander

Monica

PS I ER SÅ SUPER SØDE :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.