Monica P skriver:
I disse måneder får man guldmærker når man køber ind i Bilka, Føtex og Salling hvor man kan købe gryder og pander med 70 procent rabat hvis man har hæfter med 30 klistermærker i pr stk.
Disse gryder og pander er min elskede mand blevet helt forelsket i og da det altid er ham der står i køkkenet herhjemme vil jeg gerne hjælpe ham med at få nye gryder og pander
Derfor:
Hvis du har fået mærker og ikke lige står og skal have nye gryder og pander vil jeg derfor gerne købe dem :-)
jeg køber ikke under 15 stk af gangen da jeg selvfølgelg betaler portoen, du bestemmer hvad du vil have pr mærke så afgør jeg om det er ok :-)
Vi mangler 96 mærker :-) så hvis du har dem eller nogle af dem og ikke skal bruge dem så tænk på mig så er du sød :-)
ps: har læst om dette er lovligt og da andet ikke er nævnt må jeg gå ud fra at det er ok
Monica
Fis ud i køen ved bilka og hør efter om folk takker nej til mærkerne, og så sig du gerne vil have dem

Var i bilka idag, og der sagde herren bag mig at hvis jeg nu ventede til han havde betalt så måtte jeg få hans... Så inkasserede lige næsten 10 mærker af ham
Anmeld