Guldmærker fra Føtex, Bilka og Salling købes :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monica P skriver:

det har jeg overhovedet ikke overvejet, det er usmageligt efter min mening :-)

din søster er heldig, min søster samler også på dem så der er der ingen hjælp at hente :-)

Monica

Det er det også.

Held og lykke med jagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Troldemommi

mor:) skriver:

Det er det også.

Held og lykke med jagten

Tak :-)

Anmeld

6. august 2012

Camilla Jensen

Monica P skriver:

det har jeg overhovedet ikke overvejet, det er usmageligt efter min mening :-)

din søster er heldig, min søster samler også på dem så der er der ingen hjælp at hente :-)

Monica

Man kan godt købe gryder og pander hvis du har de 30 mærker, MEN MEN MEN hvis du returnere varen/varerne så får du kun de penge tilbage som du har givet for varen.. så der kan ikke snydes..

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Camilla Jensen skriver:

Man kan godt købe gryder og pander hvis du har de 30 mærker, MEN MEN MEN hvis du returnere varen/varerne så får du kun de penge tilbage som du har givet for varen.. så der kan ikke snydes..

Men du kan gå ind og købe f.eks. et fjernsyn og så få en masse mærker .. Og så bytte fjernsynet og købe en stegepande til 70%

Anmeld

6. august 2012

Camilla Jensen

Maja_4000 skriver:

Men du kan gå ind og købe f.eks. et fjernsyn og så få en masse mærker .. Og så bytte fjernsynet og købe en stegepande til 70%

Nårhhh på den måde.. Ej det er jo latterligt...  

Anmeld

6. august 2012

Humanincubator

Ikeas gryder er gode! Og lige så billige!

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Camilla Jensen skriver:

Meget 

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Camilla Jensen skriver:

Ja meget, det kan jeg ikke få mig selv til at gøre, samvittigheden er ikke til det.

Monica

Anmeld

6. august 2012

2babygirls

Monica P skriver:

I disse måneder får man guldmærker når man køber ind i Bilka, Føtex og Salling hvor man kan købe gryder og pander med 70 procent rabat hvis man har hæfter med 30 klistermærker i pr stk.

Disse gryder og pander er min elskede mand blevet helt forelsket i og da det altid er ham der står i køkkenet herhjemme vil jeg gerne hjælpe ham med at få nye gryder og pander

Derfor:

Hvis du har fået mærker og ikke lige står og skal have nye gryder og pander vil jeg derfor gerne købe dem :-)

jeg køber ikke under 15 stk af gangen da jeg selvfølgelg betaler portoen, du bestemmer hvad du vil have pr mærke så afgør jeg om det er ok :-)

Vi mangler 96 mærker :-) så hvis du har dem eller nogle af dem og ikke skal bruge dem så tænk på mig så er du sød :-)

ps: har læst om dette er lovligt og da andet ikke er nævnt må jeg gå ud fra at det er ok

Monica

Fis ud i køen ved bilka og hør efter om folk takker nej til mærkerne, og så sig du gerne vil have dem

Var i bilka idag, og der sagde herren bag mig at hvis jeg nu ventede til han havde betalt så måtte jeg få hans... Så inkasserede lige næsten 10 mærker af ham

Anmeld

6. august 2012

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Det er jo at snyde!!  Jeg er også begyndt at samle købte lige for 500 kroner eller lignende i føtex det er vidst et mærke pr 50 kroner man får. Køber ikke så tit i føtex, men kunne godt tænke mig den wok gryde som de har... Min er snart klar til at smide ud.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.