Guldmærker fra Føtex, Bilka og Salling købes :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14.586 visninger
46 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Troldemommi

I disse måneder får man guldmærker når man køber ind i Bilka, Føtex og Salling hvor man kan købe gryder og pander med 70 procent rabat hvis man har hæfter med 30 klistermærker i pr stk.

Disse gryder og pander er min elskede mand blevet helt forelsket i og da det altid er ham der står i køkkenet herhjemme vil jeg gerne hjælpe ham med at få nye gryder og pander

Derfor:

Hvis du har fået mærker og ikke lige står og skal have nye gryder og pander vil jeg derfor gerne købe dem :-)

jeg køber ikke under 15 stk af gangen da jeg selvfølgelg betaler portoen, du bestemmer hvad du vil have pr mærke så afgør jeg om det er ok :-)

Vi mangler 96 mærker :-) så hvis du har dem eller nogle af dem og ikke skal bruge dem så tænk på mig så er du sød :-)

ps: har læst om dette er lovligt og da andet ikke er nævnt må jeg gå ud fra at det er ok

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

M&N

Har selv lige været afsted i Bilka men fik dog kun 1 og det kan du jo ikke bruge til noget hæhæ 

Men håber du finder nogen som vil sælge dig dem, din mand fortjener da nye gryder! Fedt med en mand som står i køkkenet. Det sker en gang i mellem herhjemme. 

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har ikke lige nogle, da jeg har lovet dem væk til min søster.

Men det tror jeg da godt du må. Det er vel ikke meget anderledes end at jeg giver mine væk til min søster.

Det er straks værre med de personer som køber for derefter at returnere.

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

BabyWish2012 <3 skriver:

Har selv lige været afsted i Bilka men fik dog kun 1 og det kan du jo ikke bruge til noget hæhæ 

Men håber du finder nogen som vil sælge dig dem, din mand fortjener da nye gryder! Fedt med en mand som står i køkkenet. Det sker en gang i mellem herhjemme. 

Tak :-)

Jeg sætter også stor pris på at han gør det, derfor vil jeg så gerne have han skal have de gryder og pander for det fortjener han, de er bare så dyre hvis ikke kan få rabatten :-)

Monica

Anmeld

6. august 2012

pemiro

Monica P skriver:

I disse måneder får man guldmærker når man køber ind i Bilka, Føtex og Salling hvor man kan købe gryder og pander med 70 procent rabat hvis man har hæfter med 30 klistermærker i pr stk.

Disse gryder og pander er min elskede mand blevet helt forelsket i og da det altid er ham der står i køkkenet herhjemme vil jeg gerne hjælpe ham med at få nye gryder og pander

Derfor:

Hvis du har fået mærker og ikke lige står og skal have nye gryder og pander vil jeg derfor gerne købe dem :-)

jeg køber ikke under 15 stk af gangen da jeg selvfølgelg betaler portoen, du bestemmer hvad du vil have pr mærke så afgør jeg om det er ok :-)

Vi mangler 96 mærker :-) så hvis du har dem eller nogle af dem og ikke skal bruge dem så tænk på mig så er du sød :-)

ps: har læst om dette er lovligt og da andet ikke er nævnt må jeg gå ud fra at det er ok

Monica

Jeg har nogle, skriv lige en pb til mig

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

mor:) skriver:

Har ikke lige nogle, da jeg har lovet dem væk til min søster.

Men det tror jeg da godt du må. Det er vel ikke meget anderledes end at jeg giver mine væk til min søster.

Det er straks værre med de personer som køber for derefter at returnere.

det har jeg overhovedet ikke overvejet, det er usmageligt efter min mening :-)

din søster er heldig, min søster samler også på dem så der er der ingen hjælp at hente :-)

Monica

Anmeld

6. august 2012

Moar2012

Monica P skriver:

Derfor:

Monica

Hej;
Jeg har næsten 30 mærker samlet har dem i hæfte men du må da gerne købe dem. Hvad vil du give for et fuld hæfte regner med det bliver fyldt i morgen da jeg skal i bilka og shoppe

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Moar2012 skriver:

Hej;
Jeg har næsten 30 mærker samlet har dem i hæfte men du må da gerne købe dem. Hvad vil du give for et fuld hæfte regner med det bliver fyldt i morgen da jeg skal i bilka og shoppe

hvad vil du gerne have for hæftet :-)

Anmeld

6. august 2012

Maise86

Hvad vil du give pr. mærke ca?

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Maise86 skriver:

Hvad vil du give pr. mærke ca?

jeg tænker ca 2 kr, er det for lavt eller hvad syntes du?

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.