Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2påvej skriver: Fis ud i køen ved bilka og hør efter om folk takker nej til mærkerne, og så sig du gerne vil have dem Var i bilka idag, og der sagde herren bag mig at hvis jeg nu ventede til han havde betalt så måtte jeg få hans... Så inkasserede lige næsten 10 mærker af ham
Fis ud i køen ved bilka og hør efter om folk takker nej til mærkerne, og så sig du gerne vil have dem Var i bilka idag, og der sagde herren bag mig at hvis jeg nu ventede til han havde betalt så måtte jeg få hans... Så inkasserede lige næsten 10 mærker af ham
haha sjov ide :-) Det skal da prøves, det er jo mange mærker vi skal bruge
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: Det er jo at snyde!! Jeg er også begyndt at samle købte lige for 500 kroner eller lignende i føtex det er vidst et mærke pr 50 kroner man får. Køber ikke så tit i føtex, men kunne godt tænke mig den wok gryde som de har... Min er snart klar til at smide ud.
Det er jo at snyde!! Jeg er også begyndt at samle købte lige for 500 kroner eller lignende i føtex det er vidst et mærke pr 50 kroner man får. Køber ikke så tit i føtex, men kunne godt tænke mig den wok gryde som de har... Min er snart klar til at smide ud.
ja wok gryden står også på Jeppes ønskeseddel :-)
Monica P skriver: haha sjov ide :-) Det skal da prøves, det er jo mange mærker vi skal bruge Monica
Baby2påvej skriver: Du sætter bare lillepigen foran folk og siger hun fortjener at far kan lave god mad til hende i de pander
Du sætter bare lillepigen foran folk og siger hun fortjener at far kan lave god mad til hende i de pander
så kommer vi jo til at drukne i mærker :-) hahaha
Det er meget snyd .. Og er sådan noget overhovedet lovligt ?
Jeg samler også .. Jeg vil nemlig også gerne have wok'en Hehe .. Har dog kun et mærke indtil videre Men min mor har lovet mig deres (;
Monica P skriver: jeg tænker ca 2 kr, er det for lavt eller hvad syntes du? Monica
jeg tænker ca 2 kr, er det for lavt eller hvad syntes du?
Maise86 skriver: Det er sikkert fint nok Ser lige hvor mange jeg har imorgen
Det er sikkert fint nok Ser lige hvor mange jeg har imorgen
Fint :-)
Loa skriver: Jeg har vist en del, da jeg lige har købt LEGO derude Og jeg ved min mor også har en del.... Jeg ved hun ikke var 100% på om hun overhovedet ville bruge dem, hvis hun ikke vil må du gerne få alle vores kvit og frit
Jeg har vist en del, da jeg lige har købt LEGO derude Og jeg ved min mor også har en del.... Jeg ved hun ikke var 100% på om hun overhovedet ville bruge dem, hvis hun ikke vil må du gerne få alle vores kvit og frit
WOWWW :-)
tusind tak, så håber jeg lige at din mor ikke skal bruge dem :-)
Monica P skriver: WOWWW :-) tusind tak, så håber jeg lige at din mor ikke skal bruge dem :-) Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128