Brug af voksi - inspireret fra min tråd om vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Laura er fra sidst okt. 2010 - vi købte lift og lånet en voksi, men vi har ALDRIG brugt voksien, da Laura er et varmt barn..

Tak for input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Tona

Miss BananaHammock skriver:

Vi har allerede købt barnevogn og lift, da det var et samlet tilbud. Så er nok mest ude i om voksien er værd at investere i ved siden af.

Men ellers en go' ide!

Jeg vil helt klart mene at voksien er pengene værd. Vi har været så glade for vores. Men ví har en Kaiserpose til klapvognen og en Slee bee til barnevognen. De er billigere, men rigtig gode.

Anmeld

7. august 2012

cdinesen

Vi har brugt begge dele meget til min datter, hun er fra januar. Hun sov i voksien i barnevognen hele vinteren og foråret, hun tog sine hurtige indelure i liften indenfor i løbet af dagen, og det var også den vi havde med rundt når vi var på besøg hos folk.

Det er desværre bare så kort tid de kan ligge i liften, men da hun kunne var den guld værd! Det samme med voksien, som vi håber hun bruge igen her til vinter

Anmeld

7. august 2012

tarkoflen

Jeg har faktisk tænkt kun at skulle have en voksi når engang jeg forhåbentlig er så heldig at blive gravid synes jeg hører mange sige, at liften kun kan bruges kort tid, og hvis jeg ender med ikke at kunne leve uden en lift, så tror jeg, at jeg har et hold venner jeg kan låne af

Anmeld

7. august 2012

fif

Miss BananaHammock skriver:

Havde I lift udover voksien? Eller nøjes I med at investere i en voksi?

Vi havde osse en lift, men den hørte med barnevognen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.