Brug af voksi - inspireret fra min tråd om vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

An&Jo

Miss BananaHammock skriver:

Nogen køber kun en lift
Nogen køber kun en voksipose
Nogen køber begge dele

Hvad har du købt? Købte du? Og hvorfor?

Er det spild af penge at købe begge dele? Er det mega fedt at have begge dele?

Jeg skal som skrevet i den anden tråd have en julebaby (termin 20/12) - så går ud fra at det er en kold tid han fødes i.

Kom med jeres input og erfaringer!

jeg købte begge dele..

jeg købte dog ikke den dyre voksi, men den billige model fra Bilka, og den synes jeg var lige så god som en rigtig voksi (prøvede den ved en veninde inden)

vi brugte liften som seng det første halve år (han var rædselsslagen for den vugge jeg havde til ham) og voksi'en blev brugt i barnevognen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor barnevogn skal stå men i en lift med en dyne måske et tæppe også uldtøj tæt på kroppen og en lækker foredrag så kan de dælme holde varmen selv den korteste vinter

Han skal stå på vores teresse, så egentlig i læ for regn og sne da den er overdækket. Jeg bliver en rigtig pyller mor

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

An&Jo skriver:

jeg købte begge dele..

jeg købte dog ikke den dyre voksi, men den billige model fra Bilka, og den synes jeg var lige så god som en rigtig voksi (prøvede den ved en veninde inden)

vi brugte liften som seng det første halve år (han var rædselsslagen for den vugge jeg havde til ham) og voksi'en blev brugt i barnevognen..

Oki

Anmeld

6. august 2012

FamilenStorm

Nogen køber kun en lift
Nogen køber begge dele

Jeg skal som skrevet i den anden tråd have en julebaby (termin 20/12) - så går ud fra at det er en kold tid han fødes i.

Vi havde lift og så basson Voksipose.. Har virkelig været glade for bassons og så er det "kun" halv pris i forhold til voksi, det er med plade og unddyne, så den kan bruges hele året ( vi har dog ikke brugt den når det var varmt..

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Vi havde lift og så basson Voksipose.. Har virkelig været glade for bassons og så er det "kun" halv pris i forhold til voksi, det er med plade og unddyne, så den kan bruges hele året ( vi har dog ikke brugt den når det var varmt..

Oki - lyder som om jeg lige skal undersøget market for andet end den originale voksi. Er ny i det hersens børne halløj

Anmeld

6. august 2012

L&V

Han skal stå på vores teresse, så egentlig i læ for regn og sne da den er overdækket. Jeg bliver en rigtig pyller mor

Det er jo et perfekt sted til sådan en bebs Tænker os man bliver nødtil at prøve sig frem.. Nogle er varme andre kolde... He he det tror jeg vi alle er i større eller mindre grad med den første og indtil vi finder ud af at de kan holde til meget

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Det er jo et perfekt sted til sådan en bebs Tænker os man bliver nødtil at prøve sig frem.. Nogle er varme andre kolde... He he det tror jeg vi alle er i større eller mindre grad med den første og indtil vi finder ud af at de kan holde til meget

jep!

Anmeld

6. august 2012

AnneH

Nogen køber kun en lift
Nogen køber begge dele

Her havde vi begge dele.

Brugte sleepbii i barnevognen uden liften. Det var bare så skøt ikke at skulle tænke på om hun havde nok tøj på.

Liften blev brugt til at sove i indenfor, altså i træmmesengen og hvis vi var nogen steder hvor hun skulle sove inde, der blev sleepbii for varm til hende.

Vi kommer helt sikkert til at bruge sleepbii igen til vinter.

Anmeld

7. august 2012

Brams

Du brugte i voksien til legetæppe når du var ude eller lignende?

Nej eftersom vi ret hurtigt fandt ud af at den var alt for varm for hende at sove i, så synes vi det var for meget at have med også udover barnevogn osv.  Den blev ret hurtigt solgt igen

Anmeld

7. august 2012

Tona

Nogen køber kun en lift
Nogen køber begge dele

Det er mega fedt at have begge dele, men hvis man gerne vil spare en mønt, så kan man købe mange fine lifte i genbrug til ca 80 kr ofte så gode som ny da de jo ikke bruges ret længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.