Brug af voksi - inspireret fra min tråd om vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
44 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Miss BananaHammock

Nogen køber kun en lift
Nogen køber kun en voksipose
Nogen køber begge dele

Hvad har du købt? Købte du? Og hvorfor?

Er det spild af penge at købe begge dele? Er det mega fedt at have begge dele?

Jeg skal som skrevet i den anden tråd have en julebaby (termin 20/12) - så går ud fra at det er en kold tid han fødes i.

Kom med jeres input og erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

fif

Miss BananaHammock skriver:

Nogen køber kun en lift
Nogen køber begge dele

Jeg skal som skrevet i den anden tråd have en julebaby (termin 20/12) - så går ud fra at det er en kold tid han fødes i.

Hej , vi har brugt vores voksipose meget.. Og har været rigtig glad for den, da vores pige var lille  Så den kan klart anbefales

Anmeld

6. august 2012

Brams

Nogen køber kun en lift
Nogen køber begge dele

Jeg fødte i slut oktober og det var allerede mega koldt. Vi havde både en lift og købte også en voksipose.

Brugte dog kun voksiposen et par gange, for Lærke var (og er stadig) en meget varm lille pige og selvom hun lå kun i bodystocking og hue, så var hun meget meget varm, så lift og dyne viste sig at være langt bedre for hende.

Problemet med det er bare, at man jo selvfølgelig ikke ved noget om alt det inden

Anmeld

6. august 2012

VTL

Vi købte begge dele. Fik en oktober baby. Brugte liften til at starte med og da det blev rigtig koldt var slee been fra bilka helt vidunderlig. Den kunne altid få min dreng til at sove ude i barnevognen, da han blev svøbt i den. Liften brugte vi de første tre måneder som hans seng inde hos os i soveværelset i stedet for at invistere i en vugge. Fungerede perfekt. Kunne ikke undvære nogen af delene. Slee been er også god som lege/ligge tæppe når man er nogen steder henne 

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

VTL skriver:

Vi købte begge dele. Fik en oktober baby. Brugte liften til at starte med og da det blev rigtig koldt var slee been fra bilka helt vidunderlig. Den kunne altid få min dreng til at sove ude i barnevognen, da han blev svøbt i den. Liften brugte vi de første tre måneder som hans seng inde hos os i soveværelset i stedet for at invistere i en vugge. Fungerede perfekt. Kunne ikke undvære nogen af delene. Slee been er også god som lege/ligge tæppe når man er nogen steder henne 

Lagde du ham så bare i slee been og direkte i barnevognen uden lift?

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

Brams skriver:

Jeg fødte i slut oktober og det var allerede mega koldt. Vi havde både en lift og købte også en voksipose.

Brugte dog kun voksiposen et par gange, for Lærke var (og er stadig) en meget varm lille pige og selvom hun lå kun i bodystocking og hue, så var hun meget meget varm, så lift og dyne viste sig at være langt bedre for hende.

Problemet med det er bare, at man jo selvfølgelig ikke ved noget om alt det inden

Du brugte i voksien til legetæppe når du var ude eller lignende?

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

fif skriver:

Hej , vi har brugt vores voksipose meget.. Og har været rigtig glad for den, da vores pige var lille  Så den kan klart anbefales

Havde I lift udover voksien? Eller nøjes I med at investere i en voksi?

Anmeld

6. august 2012

L&V

VNogen køber kun en lift
Nogen køber begge dele

Vi købte begge dele.. De kolde dage sov hun i posen og de andre i liften.. Syntes os liften var lækker og ha når vi var nogle steder, så ku man smide hende der i også sov hun selv om vi ikke havde barnevogn med.. Det var os liften hun sov i om natten..

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Vi købte begge dele.. De kolde dage sov hun i posen og de andre i liften.. Syntes os liften var lækker og ha når vi var nogle steder, så ku man smide hende der i også sov hun selv om vi ikke havde barnevogn med.. Det var os liften hun sov i om natten..

Åh ja - kan godt se hvordan liften er guld værd når man er ude og den bette skal sove.

Jeg er så bange for at junior kommer til at fryse, da jeg satser på han skal sove ude om dagen.

Anmeld

6. august 2012

L&V

Åh ja - kan godt se hvordan liften er guld værd når man er ude og den bette skal sove.

Jeg er så bange for at junior kommer til at fryse, da jeg satser på han skal sove ude om dagen.

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvor barnevogn skal stå men i en lift med en dyne måske et tæppe også uldtøj tæt på kroppen og en lækker foredrag så kan de dælme holde varmen selv den korteste vinter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.