Prinsessekager (2 stk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

TTM

michelledam skriver:

Hold nu k... Hvor er de flotte.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

TTM

Hvor er de flotte!  Har du en super opskrift på PSC, du vil dele

Jeg har skrevet den tidligere i tråden

Vigtigst er at den ikke bliver rørt for længe.
Kører man hurtigt skal den ikke ha' lige så lang tid og man får det bedste resultat. Kører man længere og langsommere, bliver den mere flad. Kører man fåor længe SKILLER den

Og mange tak

Anmeld

9. august 2012

Pige2009

TTM skriver:

Jeg har skrevet den tidligere i tråden

Vigtigst er at den ikke bliver rørt for længe.
Kører man hurtigt skal den ikke ha' lige så lang tid og man får det bedste resultat. Kører man længere og langsommere, bliver den mere flad. Kører man fåor længe SKILLER den

Og mange tak

Perfekt Tak

Anmeld

9. august 2012

TTM

Baagøe skriver:

Perfekt Tak

det var skam så lidt

Så får vi vel et billede og se når du har kastet dig ud i første projekt

Anmeld

9. august 2012

Missq4

nøj hvor er de flotte

Anmeld

9. august 2012

TTM

Missq4 skriver:

nøj hvor er de flotte

Mange tak

Anmeld

15. august 2012

Pige2009

TTM skriver:

det var skam så lidt

Så får vi vel et billede og se når du har kastet dig ud i første projekt

Palmin? Bliver den god med sådan noget?

Anmeld

15. august 2012

TTM

Baagøe skriver:

Palmin? Bliver den god med sådan noget?

Ja, for det er relativt nemt og arbejde med, da det stivner i løbet af 10 sek på en gennemkold kage. Jeg har altid min kage på køl inden jeg smører den op, eller "dutter" den, og de bliver meget hurtige stive!

Men lav en lille potion, og prøv det af. Hvis du havde boet i nærheden af Slagelse, havde jeg en lille rest du kunne få. I rød/grøn/blå/hvid

Palmin er jo kokosolie, så det er ikke rent svinefedt som mange tror. Derudover er det uundværligt når man laver bl.a. berlinere

Anmeld

16. august 2012

Pige2009

TTM skriver:

Ja, for det er relativt nemt og arbejde med, da det stivner i løbet af 10 sek på en gennemkold kage. Jeg har altid min kage på køl inden jeg smører den op, eller "dutter" den, og de bliver meget hurtige stive!

Men lav en lille potion, og prøv det af. Hvis du havde boet i nærheden af Slagelse, havde jeg en lille rest du kunne få. I rød/grøn/blå/hvid

Palmin er jo kokosolie, så det er ikke rent svinefedt som mange tror. Derudover er det uundværligt når man laver bl.a. berlinere

Hvor er du sød Må helt klart prøve det af

Anmeld

16. august 2012

Levi&LilysMor

TTM skriver:

Så blev min egen datter 5 år Og hun skulle da selvfølgelig overraskes med en kage

Hun ville ha' en kage som var lyserød og en som var blå og grøn og hvid og lyserød og "Der stoppede jeg hende så"

Da vi herhjemme ikke er sååå glade for fondant, blev den opsmurt og pyntet med PSC, dog gik min tyllepose i stykker i starten, så tyl og pose var et forsøg på kombinering af 2 mærker

Hun blev MEGA glad for kagerne, så min opgave var vel-udført
Hun fik sin helt egen, da hun ikke er så vild med fyld... Hun vil bare gerne smovse psc Så det fik hun da lov til

Det er min første kage med tyller, så'en en rigtig kage ihvertfald, og det er da helt sikkert noget jeg skal igen

Kage:
Chokoladekage deluxe
Fyld:
Nougatmousse og jordbærmousse

God dag til alle !

TTM

Nøj de blev fine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.