Prinsessekager (2 stk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

TTM

Tylle AMOK må man lige sige

Det er en sjov variant og fin.

Mange tak
Ja jeg ku' ikke holde op igen

Glæder mig allerede til næste tylle-projekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Maja_4000

TTM skriver:

Det er pga. mængden af chokolade

Min grundopskrift er Dot's chokoladekage, jeg laver den lidt om, med med mindre sukker og mere kakaopulver og mere groft hakket chokolade

Så nu blev den omdøbt til deluxe ( for den smager f****** godt )

Okay Det lyder godt

Anmeld

6. august 2012

LouiseRH

TTM skriver:

Jamen mange tak Så hjælper det vel ikke at jeg har rester på køl?

Jeg vil næsten påstå, det er noget alle kan...
Det tager tid og kræver et overblik, og øvelse gør mester Så jeg øver mig al det jeg kan

Nej det gør det ikke, Hahha

Ja, hvis man har tålmodigheden er det vel ikke så svært, men når man er så selvkritisk og perfektionistisk hvad angår sådan noget ,så er det meget svært :b

Anmeld

6. august 2012

TTM

LouiseRH skriver:

Nej det gør det ikke, Hahha

Ja, hvis man har tålmodigheden er det vel ikke så svært, men når man er så selvkritisk og perfektionistisk hvad angår sådan noget ,så er det meget svært :b

Er selv min værste kritikker, for jeg ved hvor alle fejlene er Selvom andre ser den som "perfekt" kan jeg ikke lbive helt tilfreds - og heldigvis! For det er der jeg finder mit drive til nyere - større- pænere - vildere kreationer

Anmeld

6. august 2012

LouiseRH

TTM skriver:

Er selv min værste kritikker, for jeg ved hvor alle fejlene er Selvom andre ser den som "perfekt" kan jeg ikke lbive helt tilfreds - og heldigvis! For det er der jeg finder mit drive til nyere - større- pænere - vildere kreationer

Ja det er rigtig nok

Er det ikke en dyr "hooby"?

Anmeld

6. august 2012

Zafir

TTM skriver:

Mange tak
Ja jeg ku' ikke holde op igen

Glæder mig allerede til næste tylle-projekt

Hvad har du tyllet med?

Anmeld

6. august 2012

TTM

LouiseRH skriver:

Ja det er rigtig nok

Er det ikke en dyr "hooby"?

Det er en meget dyr hobby Men jeg handler i udlandet, og kun hvis jeg akut mangler noget, bruger jeg butikkerne i området... Ellers er det online handel

Men jeg køber da isterningeforme i tiger/føtex/lidl osv. osv. når der er sjove motiver, som så kan bruges til fyldte chokolader, figure til kagerne når jeg arbejder i marcipan/fondant.... Eller til isterninger når det skal være lidt sjovt

Anmeld

6. august 2012

TTM

Zafir skriver:

Hvad har du tyllet med?

Jamen jeg startede med at bruge en kage sprøjte, som jeg så flækkede..... Havde heldigvis en pose tilbage i stærk kvalitet som jeg kunne klippe et lille hul i og putte tyllen ned i uden den røg ud. Så vaskede jeg posen mellem hver farve...
Meningen var jeg skulle lave fondant på, men det ville ikke som jeg ville så ændrede planerne
Det er en alm. stjernetyl, kender ikke str. da det er/var til en anden gadget man laver småkager med

Venter spændt på min fødselsdag, om jeg får det helt store sæt fra Wilton Ellers må jeg ud og købe det, for tyl det var sjovere end først forventet

Anmeld

6. august 2012

LouiseRH

TTM skriver:

Det er en meget dyr hobby Men jeg handler i udlandet, og kun hvis jeg akut mangler noget, bruger jeg butikkerne i området... Ellers er det online handel

Men jeg køber da isterningeforme i tiger/føtex/lidl osv. osv. når der er sjove motiver, som så kan bruges til fyldte chokolader, figure til kagerne når jeg arbejder i marcipan/fondant.... Eller til isterninger når det skal være lidt sjovt

Okay, kunne nu heller ikke forestille mig at det var helt billigt

Anmeld

6. august 2012

Zafir

TTM skriver:

Jamen jeg startede med at bruge en kage sprøjte, som jeg så flækkede..... Havde heldigvis en pose tilbage i stærk kvalitet som jeg kunne klippe et lille hul i og putte tyllen ned i uden den røg ud. Så vaskede jeg posen mellem hver farve...
Meningen var jeg skulle lave fondant på, men det ville ikke som jeg ville så ændrede planerne
Det er en alm. stjernetyl, kender ikke str. da det er/var til en anden gadget man laver småkager med

Venter spændt på min fødselsdag, om jeg får det helt store sæt fra Wilton Ellers må jeg ud og købe det, for tyl det var sjovere end først forventet

Hehe Tænkte faktisk på, hvad snasket var

Men altså - ja håber også på at få det store sæt fra wilton på et tidspunkt

Har venner i USA, så der koster det under halv pris, så jeg skal have det sendt hjem engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.