Prinsessekager (2 stk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.508 visninger
39 svar
0 synes godt om
6. august 2012

TTM

Så blev min egen datter 5 år Og hun skulle da selvfølgelig overraskes med en kage

Hun ville ha' en kage som var lyserød og en som var blå og grøn og hvid og lyserød og "Der stoppede jeg hende så"

Da vi herhjemme ikke er sååå glade for fondant, blev den opsmurt og pyntet med PSC, dog gik min tyllepose i stykker i starten, så tyl og pose var et forsøg på kombinering af 2 mærker

Hun blev MEGA glad for kagerne, så min opgave var vel-udført
Hun fik sin helt egen, da hun ikke er så vild med fyld... Hun vil bare gerne smovse psc Så det fik hun da lov til

Det er min første kage med tyller, så'en en rigtig kage ihvertfald, og det er da helt sikkert noget jeg skal igen

Kage:
Chokoladekage deluxe
Fyld:
Nougatmousse og jordbærmousse

God dag til alle !

TTM
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

TTM

Og i får da lige et billede af datteren min

(Velkommen i vores stue )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2012

Kongmulle

Holymoly de er flotte

Anmeld

6. august 2012

TTM

Kongmulle skriver:

Holymoly de er flotte

Mange tak

Anmeld

6. august 2012

pussekat

TTM skriver:

Så blev min egen datter 5 år Og hun skulle da selvfølgelig overraskes med en kage

Hun ville ha' en kage som var lyserød og en som var blå og grøn og hvid og lyserød og "Der stoppede jeg hende så"

Da vi herhjemme ikke er sååå glade for fondant, blev den opsmurt og pyntet med PSC, dog gik min tyllepose i stykker i starten, så tyl og pose var et forsøg på kombinering af 2 mærker

Hun blev MEGA glad for kagerne, så min opgave var vel-udført
Hun fik sin helt egen, da hun ikke er så vild med fyld... Hun vil bare gerne smovse psc Så det fik hun da lov til

Det er min første kage med tyller, så'en en rigtig kage ihvertfald, og det er da helt sikkert noget jeg skal igen

Kage:
Chokoladekage deluxe
Fyld:
Nougatmousse og jordbærmousse

God dag til alle !

TTM

kan kun sige  supet flot

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Hvor er de fine

Hvilken opskrift har du brugt på kagen ? Tænkte på hvad der gør den "deluxe" Hehe

Anmeld

6. august 2012

LouiseRH

Hold da op, hvor er de flotte!
Bliver jo helt kagesulten her! (og drøn misundelig, på at du kan lave så flotte kager )

Anmeld

6. august 2012

TTM

Maja_4000 skriver:

Hvor er de fine

Hvilken opskrift har du brugt på kagen ? Tænkte på hvad der gør den "deluxe" Hehe

Det er pga. mængden af chokolade

Min grundopskrift er Dot's chokoladekage, jeg laver den lidt om, med med mindre sukker og mere kakaopulver og mere groft hakket chokolade

Så nu blev den omdøbt til deluxe ( for den smager f****** godt )

Anmeld

6. august 2012

Zafir

Tylle AMOK må man lige sige

Det er en sjov variant og fin.

Anmeld

6. august 2012

TTM

LouiseRH skriver:

Hold da op, hvor er de flotte!
Bliver jo helt kagesulten her! (og drøn misundelig, på at du kan lave så flotte kager )

Jamen mange tak Så hjælper det vel ikke at jeg har rester på køl?

Jeg vil næsten påstå, det er noget alle kan...
Det tager tid og kræver et overblik, og øvelse gør mester Så jeg øver mig al det jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.