Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Det var noget af et afsnit der var igår... Michael fik det da lidt skidt at han havde svinet Connie til...

hahaha, jeg var altså helt pjattet med frederiks kommentar da de blev BUSTED... fedt når de mænner godt kan indrømme at de er nogle svin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2009

Stumpen

Det var noget af et afsnit der var igår... Michael fik det da lidt skidt at han havde svinet Connie til...

Ja det gjorde han for pludselig kunne hun jo få ham ud ved ikke at spille med på hans brev... Godt nok bliver hun fredet, men tror mange hellere ser cecilie ude og alle vil jo i aften få brevets indhold at vide, så røg han, så havde Mille stadig en dag til at forsvare sig, selvom det må betyde at to piger må ryge i morgen..

Men synes Mads er sej at han går i mod strømmen og siger at han ikke forsvarer Michaels opførsel, men at de andre opmundrede ham til at spille idiot overfor hende.. Har ellers ikke været så vild med ham Mads...

Og så Martin og hans "kan vi lige snakke?"

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

Stumpen skriver:

Ja det gjorde han for pludselig kunne hun jo få ham ud ved ikke at spille med på hans brev... Godt nok bliver hun fredet, men tror mange hellere ser cecilie ude og alle vil jo i aften få brevets indhold at vide, så røg han, så havde Mille stadig en dag til at forsvare sig, selvom det må betyde at to piger må ryge i morgen..

Men synes Mads er sej at han går i mod strømmen og siger at han ikke forsvarer Michaels opførsel, men at de andre opmundrede ham til at spille idiot overfor hende.. Har ellers ikke været så vild med ham Mads...

Ja den bruger Martin utrolig tit...

Anmeld

13. maj 2009

Valle81

Stumpen skriver:

Ja Martin

Kan slet ikke have alle de grønne ansigter jeg vil.

Puha, ham har de fået valgt godt, han er da godt nok ækel, og så tror han han er guds gave til ALLE kvinder, men no no no, han er så klam, ham og hans fiske ansigt........he he he, og hans personlighed

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

De allesammen blev godt nok forbavset, da de fik afvide det var en opgave de var kommet på Michael og Connie...

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

De allesammen blev godt nok forbavset, da de fik afvide det var en opgave de var kommet på Michael og Connie...

iihhnu var det mig der ikke fik set det!! men jeg er undskyldt, jeg lavede baby
Hvad skete der? kan heller ikke se genudsendelsen før søndag

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

iihhnu var det mig der ikke fik set det!! men jeg er undskyldt, jeg lavede baby
Hvad skete der? kan heller ikke se genudsendelsen før søndag

Ej Caroline altså...
Synes faktisk ikke rigtigt der skete det vilde udover det med missionen, de allesammen blev sådan underlige da de fik det afvide... Hvad jeg kan forstå på Connie, så vil hun smide Line Marie hjem...

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ej Caroline altså...
Synes faktisk ikke rigtigt der skete det vilde udover det med missionen, de allesammen blev sådan underlige da de fik det afvide... Hvad jeg kan forstå på Connie, så vil hun smide Line Marie hjem...

ok..så jeg er ikke gået glip af så meget at jeg ikke kan følge med i aften!?
Jeg synes egentlig Line Marie er uinteressant... - og så snakker hun underligt

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ok..så jeg er ikke gået glip af så meget at jeg ikke kan følge med i aften!?
Jeg synes egentlig Line Marie er uinteressant... - og så snakker hun underligt

I starten synes nu hun var rar.. Nu her er hun bare blevet træls at høre på... Nej vil ikke mene du er gået glip af noget.. Du kan sagtens følge med i det i aften...

Anmeld

15. maj 2009

Mira0911

Så røg Line Marie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.