Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Stumpen

Jo jeg så det godt og hvor er pigerne bare dobbelte... Havde de ikke kendt til sandheden om Connie tror jeg ikke på at de havde hidset sig sådan op over at drengene valgte gooth (staves??)-pigen fra fremfor skønheden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Tina2

Ja det blir spændende iaften når det blir afsløret:-)

Så indrømmet..... Tina ser Paradise, ha ha ha! Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, he he.....

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Tina2 skriver:

Så indrømmet..... Tina ser Paradise, ha ha ha! Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, he he.....

Det er da også god underholdning...

Anmeld

12. maj 2009

Tina2

Dutte84 skriver:

Tina2 skriver:

Ja, det er det, men kors, hvor ville jeg ikke syntes det var fedt hvis en i min familie havde meldt sig til det

Synes mange af de realityprogrammer er lidt.... Ja, ved ikke lige hvad jeg skal kalde det, men synes faktisk det er sjovt at se Paradise og se hvor pinlige og latterlige de kan te sig...

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Tina2 skriver:

Dutte84 skriver:

Tina2 skriver:

Ja, det er det, men kors, hvor ville jeg ikke syntes det var fedt hvis en i min familie havde meldt sig til det

Synes mange af de realityprogrammer er lidt.... Ja, ved ikke lige hvad jeg skal kalde det, men synes faktisk det er sjovt at se Paradise og se hvor pinlige og latterlige de kan te sig...

Nemlig... Ja er enig med dig om at det må være pinlig hvis en fra sin familie dukker op i programmet.. Kunne aldrig finde på at melde mig til sådan noget...

Anmeld

12. maj 2009

MetteT

Stumpen skriver:

Jo jeg så det godt og hvor er pigerne bare dobbelte... Havde de ikke kendt til sandheden om Connie tror jeg ikke på at de havde hidset sig sådan op over at drengene valgte gooth (staves??)-pigen fra fremfor skønheden..

Lige præcis...
Og de havde med 112% garanti gjort det samme selv hvis det havde været en mand der var kommet ind og det var dem der sku vælge..

Men jeg glæder mig til at se det i aften... Er SÅÅÅÅ spændt på drengenes reaktion....

Knus Mette

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

MetteT skriver:

Stumpen skriver:

Lige præcis...
Og de havde med 112% garanti gjort det samme selv hvis det havde været en mand der var kommet ind og det var dem der sku vælge..

Men jeg glæder mig til at se det i aften... Er SÅÅÅÅ spændt på drengenes reaktion....

Knus Mette

Det har du så ret i, at de vil gør... Tit tror tøserne derinde at de er så tillidsfulde...

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

Dutte84 skriver:

Julie R skriver:

ihh ja det var så godt i går..
ihh der kommer så meget jeg skal se, først de unge mødre og bagefter singleliv og til sidst paradise hotel.. wiiiiiiiiii

Unge mødre, var det ikke holdt ?

nej det vidst afsnit 200 iaften af de unge mødre ..

Anmeld

12. maj 2009

Smukkert

Julie R skriver:

Dutte84 skriver:

Julie R skriver:

ihh der kommer så meget jeg skal se, først de unge mødre og bagefter singleliv og til sidst paradise hotel.. wiiiiiiiiii

Ih, jeg glæder mig til at se de unge mødre i aften kl 20 efterfulgt af singleliv og så paradise.. Så er der dømt god underholdning *S*

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

Smukkert skriver:

Julie R skriver:

Dutte84 skriver:

Julie R skriver:

Ih, jeg glæder mig til at se de unge mødre i aften kl 20 efterfulgt af singleliv og så paradise.. Så er der dømt god underholdning *S*

kommer det ikke kl 21??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.