Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Stumpen

Ja og jeg har hørt/læst rygter om at Jon kommer ind på mandag..

Hvorfor skal udstemte have en chance mere??? Folk risikere deres røv for at skille par ad (Mark sagde Sonnich skulle stille sig bag LS) (Connies stillte sig bag Martin i går) og hvad hjælper det når udstemte folk så får en chance mere???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

Guldet

Oki er det Jon der kommer tilbage-- Jeg synes bare det er skægt!! haha så kan martin lære det! Han tror sku han er kongen derinde!

Anmeld

15. maj 2009

Mira0911

Det er virkelig ikke til at holde, at Martin er sådan...

Anmeld

15. maj 2009

Guldet

Nej han tror han er så flink og rar! Synes faktisk at mads har en point i det han sagde til ham!

Anmeld

15. maj 2009

Mira0911

Julie R skriver:

Nej han tror han er så flink og rar! Synes faktisk at mads har en point i det han sagde til ham!

Ja, det var godt sagt af Mads...

Anmeld

19. maj 2009

Mira0911

Nogen der så det igår? Jon kom sq ind igen.. Jon og Line Sofie fortsatte hvor de slap... Så er det spændende og se om det er Jon eller Michael der ryger i dag...

Anmeld

19. maj 2009

Iliasmor

tror sku ik det nogn af dem.. går og håber på det martin der ryger.. ham har vi virkelig fået spat af såååå nu må vi jo se, spændene hehe, mig der ellers svor aldrig og ville se det, er bare blevet helt besat af det hehe

Anmeld

19. maj 2009

Kristina V

Håber så meget det er Martin som ryger. Ham og Linemarie

Håber Line Sofie vinder det hele...

Anmeld

19. maj 2009

Guldet

Håber virkelig at MARTIN ryger hjem snart!! arh han er for belastende...
hihi nu røg hans chance hos Line sofie...

Anmeld

19. maj 2009

Mira0911

Martin skal bare snart ud.. Håber virkelig det er Jon og Line Sofie der render med det hele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.