Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Ihh hvor spændende håber jeg kan se det i aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Ja det har jeg os prøvet at fortælle Lucas
Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig...
Diana... skriver:Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha
Dutte84 skriver:Diana... skriver: Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha Sådan en periode har jeg os haft med Julie...
Diana... skriver: Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha
Diana... skriver:Dutte84 skriver: Diana... skriver: Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha Sådan en periode har jeg os haft med Julie... Puuu det sgu lidt hård synes jeg men han sover heldigvis godt om natten. og han er glad nog om dagen/aften selv om han ikke sover så meget. Men han er bare så overtræt at vi næsten ikke kan få ham til at sove uden han er ked el vi selv går i seng... Hvor længe varet jeres periode? Hvad gjorde i for at få ham til at sove?
Dutte84 skriver: Diana... skriver: Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha Sådan en periode har jeg os haft med Julie...
Dutte84 skriver:Diana... skriver: Dutte84 skriver: Diana... skriver: Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha Sådan en periode har jeg os haft med Julie... Puuu det sgu lidt hård synes jeg men han sover heldigvis godt om natten. og han er glad nog om dagen/aften selv om han ikke sover så meget. Men han er bare så overtræt at vi næsten ikke kan få ham til at sove uden han er ked el vi selv går i seng... Hvor længe varet jeres periode? Hvad gjorde i for at få ham til at sove? Vi fik fat en uro med musik i... Før havde vi intet af hjælpemidler... Nu ligger vi hende bare i seng, trækker uroen op og giver hende sutten... Så sover hun.. Og det gør jeg så os om dagen...
Diana... skriver: Dutte84 skriver: Diana... skriver: Dutte84 skriver: Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig... Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha Sådan en periode har jeg os haft med Julie... Puuu det sgu lidt hård synes jeg men han sover heldigvis godt om natten. og han er glad nog om dagen/aften selv om han ikke sover så meget. Men han er bare så overtræt at vi næsten ikke kan få ham til at sove uden han er ked el vi selv går i seng... Hvor længe varet jeres periode? Hvad gjorde i for at få ham til at sove?
Julie R skriver:ihh ja det var så godt i går.. ihh der kommer så meget jeg skal se, først de unge mødre og bagefter singleliv og til sidst paradise hotel.. wiiiiiiiiii
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128