Paradise Hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ihh hvor spændende håber jeg kan se det i aften 

Det skal du da... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Diana...

Ja det har jeg os prøvet at fortælle Lucas 

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja det har jeg os prøvet at fortælle Lucas 

Hehe... Han tænker sikkert.. Nej nej mor, du skal underholde mig...

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Dutte84 skriver:

Ja det tror jeg os han gør ha ha. Han vil bare ikke sove om dagen el aften han kan snildt være vågen fra 7 morgen til 23 aften men max 2 timers søvn i mellem PUHA sov dog Lucas ha ha

Sådan en periode har jeg os haft med Julie...

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Diana... skriver:

Dutte84 skriver:

Puuu det sgu lidt hård synes jeg men han sover heldigvis godt om natten. og han er glad nog om dagen/aften selv om han ikke sover så meget. Men han er bare så overtræt at vi næsten ikke kan få ham til at sove uden han er ked el vi selv går i seng... Hvor længe varet jeres periode? Hvad gjorde i for at få ham til at sove?

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Dutte84 skriver:

Diana... skriver:

Dutte84 skriver:

Puuu det sgu lidt hård synes jeg men han sover heldigvis godt om natten. og han er glad nog om dagen/aften selv om han ikke sover så meget. Men han er bare så overtræt at vi næsten ikke kan få ham til at sove uden han er ked el vi selv går i seng... Hvor længe varet jeres periode? Hvad gjorde i for at få ham til at sove?

Vi fik fat en uro med musik i... Før havde vi intet af hjælpemidler... Nu ligger vi hende bare i seng, trækker uroen op og giver hende sutten... Så sover hun.. Og det gør jeg så os om dagen...

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

ihh ja det var så godt i går..
ihh der kommer så meget jeg skal se, først de unge mødre og bagefter singleliv og til sidst paradise hotel.. wiiiiiiiiii

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Diana... skriver:

Dutte84 skriver:

Diana... skriver:

Dutte84 skriver:

Vi fik fat en uro med musik i... Før havde vi intet af hjælpemidler... Nu ligger vi hende bare i seng, trækker uroen op og giver hende sutten... Så sover hun.. Og det gør jeg så os om dagen...

Ja det købte vi os så ligge han bare og grine og hygger osv den spiller i 20 min og så tænder vi igen det hjælper ikke og når han så har ligget der længe nok bliver han sur.

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Julie R skriver:

ihh ja det var så godt i går..
ihh der kommer så meget jeg skal se, først de unge mødre og bagefter singleliv og til sidst paradise hotel.. wiiiiiiiiii

Unge mødre, var det ikke holdt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.