Indkøb til vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Miss BananaHammock

MajseMaja skriver:

Nu har jeg ikke lige læst tråden hele tråden, men min søn er fra oktober 2011.
Vi har været rigtig glade for voksiposen med uld dyne, den er altså bare guld værd! og så er det så nemt fordi de så ikke behøver 10 lag tøj.. Strømpebukser har vi været rigtig glade for, melton sut sko. Molo fleecedragt hvor der er "vanter" indbygget, det er genialt, så skal man ikke fumle med vanter eller lede efter vanterne.

En ting jeg nok vil investere i til vinter er en cuddle pose til autostolen..

Håber du kan bruge rådene

Det kan jeg ihvertfald tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

serinasmor

Miss BananaHammock skriver:

Oki. Så hun var både i "sovepose" og lift på en gang?

Det var minus 17 grader den vinter ...

Anmeld

7. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har aldrig brugt uld til thea, hun får det simpelhen alt for varmt. Vi havde et par flees dragter, en lille flyverdragt, en lille hue, vanter og et par hjemmestrikket strømper! 

Det er også rigtig godt med en kørepose, til at spænde i autostolen! Vh stine

Anmeld

7. august 2012

Skouboe

Cuddlepose til autostolen - det var sammen med voksien og det tynde uldtøj til at have inderst noget af det vi elskede mest.

http://www.cuddle.dk/

Anmeld

7. august 2012

banditten2011

Hej Piger

Jeg har svært ved at søge mig frem til gamle tråde med svar på hvad man skal købe af tøj til en vinterbaby. Så håber I kan hjælpe mig med jeres råd eller links hvis I kender en god gammel tråd.

Jeg har termin 20/12 - så han bliver en rigtig jule bamse (hvis han kommer ud til tiden)

Jeg har en bunke bodyer med korteærmer til at have inden under, og natdragter med langeærmer og fusser i. Tænker jeg skal have en bunke bodyer med lange ærmer. Men hvad mere? HVad har været uundværligt for jer med vinterbørn?

jeg fødte 19 nov og han havde alm tøj på ud og sove plus en dejlig tyk trøje vanter og hue.. så fik han dyne og tæppe på og det var helt fint..

har en voksi pose men den er aldrig brugt da jeg syntes bedst om liften og min søn altid har ligget på siden

men ja langærmet bodyer, fleece trøje, tykke strømper og sutsko, dejlig hue og vanter 

Anmeld

7. august 2012

Timse

Men en kørepose er mere bare en sovepose ik? Og behøver ikke være voksien?

Jo

Anmeld

7. august 2012

Miss BananaHammock

serinasmor skriver:

Det var minus 17 grader den vinter ...

Oki.

Anmeld

7. august 2012

Miss BananaHammock

StineW79 skriver:

Vi har aldrig brugt uld til thea, hun får det simpelhen alt for varmt. Vi havde et par flees dragter, en lille flyverdragt, en lille hue, vanter og et par hjemmestrikket strømper! 

Det er også rigtig godt med en kørepose, til at spænde i autostolen! Vh stine

Er det alle køre poser der kan spændes i autostolen?

Anmeld

7. august 2012

Miss BananaHammock

Skouboe skriver:

Cuddlepose til autostolen - det var sammen med voksien og det tynde uldtøj til at have inderst noget af det vi elskede mest.

http://www.cuddle.dk/

tak for link

Anmeld

7. august 2012

Miss BananaHammock

banditten2011 skriver:

jeg fødte 19 nov og han havde alm tøj på ud og sove plus en dejlig tyk trøje vanter og hue.. så fik han dyne og tæppe på og det var helt fint..

har en voksi pose men den er aldrig brugt da jeg syntes bedst om liften og min søn altid har ligget på siden

men ja langærmet bodyer, fleece trøje, tykke strømper og sutsko, dejlig hue og vanter 

Oki.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.