Indkøb til vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Miss BananaHammock

Maja_4000 skriver:

Caroline er fra den 15. december

Vi var RIGTIG glade for vores duniduo .. Den har ulddyne Den sov hun i med bare almindeligt tøj , hue og vanter .. Køb helst hue og vanter med uld Det synes jeg i hvert fald holder bedst på varmen .. 

Og så havde vi også købt en flyverdragt i str. 56 .. Der er vidst ret delte meninger om det er "nødvendigt" - Men vi var SUPER glade for den .. Vi brugte den når vi skulle køre i bil , vi skulle aldrig særlig langt , så bilen nåede ikke rigtigt at blive varm , og så var det rart at vi var sikre på hun ikke frøs

Hjemmesko .. Dem Melton laver er gode , for de er ikke nemme at sparke af

Stofbleer ! Det har ikke noget at gøre med at det er et vinterbarn Men hellere have for mange .. Tror vi endte med at have 100 :b

Tak for fifs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Har ikke lige læst alle svar, så der kan være risiko for at det er blevet nævnt..

Nu er Alberte godt nok fra oktober, men strømpebukser brugte jeg meget.. Voksipose, hjemmesko, vanter, hue og køredragt..

Vi får selv en vinterbebs i december, afventer bare kønnet endnu :-)

Åh ja strømpebukser. Har fået afvide man også bruger dem til drenge - det skal jeg lige vende mig til

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

MissTas skriver:

vi havde en fleece/teddy dragt, et par bodyer og bukser fra joha med uld i, hue der var blandet bomuld og uld, luffer og ellers langærmede bodyer, bukser osv.

Annastacia er fra Februar

Oki

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

Thereseh skriver:

Jeg var rigtig glad for voksien. Udover den havde jeg også en uld-heldragt fra Engel til ham. 

Futterne fra Melton er gode, og ellers laver Johan uldtøj der er til at betale. 

Super. tak for input

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Nu er jeg jo rigtig glad ved uld til de små så jeg ville købe uldbodyer med længere, uld hansker, uld hue, uld futter og køredragt. Så ville jeg købe strømpebukser i langebaner.

Uld - Tjek!

Anmeld

6. august 2012

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Uld - Tjek!

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

Timse skriver:

Jeg har termin 2. november, og jeg har af flere fået af vide at en køre/sovepose er en fantastisk ting til de små vinterbørn  Så min mor har fundet min gamle strikkede kørepose frem og så har vi selv købt en med flecefoer der både kan spændes i autostol og barnevogn

Men en kørepose er mere bare en sovepose ik? Og behøver ikke være voksien?

Anmeld

6. august 2012

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

Åh ja strømpebukser. Har fået afvide man også bruger dem til drenge - det skal jeg lige vende mig til

Ja så længe de er små kan de jo sagtens :-) Så længe du ikke sætter en nederdel på også

Anmeld

6. august 2012

MajseMaja

Nu har jeg ikke lige læst tråden hele tråden, men min søn er fra oktober 2011.
Vi har været rigtig glade for voksiposen med uld dyne, den er altså bare guld værd! og så er det så nemt fordi de så ikke behøver 10 lag tøj.. Strømpebukser har vi været rigtig glade for, melton sut sko. Molo fleecedragt hvor der er "vanter" indbygget, det er genialt, så skal man ikke fumle med vanter eller lede efter vanterne.

En ting jeg nok vil investere i til vinter er en cuddle pose til autostolen..

Håber du kan bruge rådene

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Ja så længe de er små kan de jo sagtens :-) Så længe du ikke sætter en nederdel på også

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.