Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter er født den 8. december så hun var en julebaby
Fleecedragter er godt når man skal ud at køre osv, sove ud osv.
Alt i uld, bla luffer, barnevognstæppe, hue osv.
Og som du selv nævner, kortærmede bodyer under tøjet
Hov og futter! Dem fra Melton er gode
Køb en voksipose. Så behøver du ikke at købe andet.
Jeg købte uldbodyer, masser af cardigans o.s.v. Fik aldrig brugt det fordi voksien var så varm. Et lag bomuldstøj og direkte ned i posen. Supernemt.
Nå ja, og så en hue og et par vanter.
serinasmor skriver: Skal din vinterbasse sove ude i barnevogn ? Havde termin 26 dec fødte 5 jan 2010 ... den allermest uundværlige ting vi har haft var hendes sovepose som både kunne spændes fast i autostol og barnevogn ... faktisk brugte vi den hele 3 vintre ... den sidste dog kun i barnevognen ... vores var ikke en ægte voksi men en kopi af en art ... der var lynlås i
Skal din vinterbasse sove ude i barnevogn ? Havde termin 26 dec fødte 5 jan 2010 ... den allermest uundværlige ting vi har haft var hendes sovepose som både kunne spændes fast i autostol og barnevogn ... faktisk brugte vi den hele 3 vintre ... den sidste dog kun i barnevognen ... vores var ikke en ægte voksi men en kopi af en art ... der var lynlås i
Laulund87 skriver: Min datter er født den 8. december så hun var en julebaby Fleecedragter er godt når man skal ud at køre osv, sove ud osv. Alt i uld, bla luffer, barnevognstæppe, hue osv. Og som du selv nævner, kortærmede bodyer under tøjet
henh01 skriver: vi købte en duniduo pose - den var guld værd, men vi havde heller ikke lift og brugte denne som lift. Så købte vi en fleece dragt med fødder og handsker i og alm tynde huer.
vi købte en duniduo pose - den var guld værd, men vi havde heller ikke lift og brugte denne som lift. Så købte vi en fleece dragt med fødder og handsker i og alm tynde huer.
modesty skriver: Køb en voksipose. Så behøver du ikke at købe andet. Jeg købte uldbodyer, masser af cardigans o.s.v. Fik aldrig brugt det fordi voksien var så varm. Et lag bomuldstøj og direkte ned i posen. Supernemt. Nå ja, og så en hue og et par vanter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128