Indkøb til vinterbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

serinasmor

Miss BananaHammock skriver:

Det satser jeg på han skal.

Havde I så også investeret i en lift?

Jep ... havde også lift ... men hendes sovepose var heller ikke én af dem med bæreplade og hanke den var bare en dejlig varm sovepose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Maja_4000

Caroline er fra den 15. december

Vi var RIGTIG glade for vores duniduo .. Den har ulddyne Den sov hun i med bare almindeligt tøj , hue og vanter .. Køb helst hue og vanter med uld Det synes jeg i hvert fald holder bedst på varmen .. 

Og så havde vi også købt en flyverdragt i str. 56 .. Der er vidst ret delte meninger om det er "nødvendigt" - Men vi var SUPER glade for den .. Vi brugte den når vi skulle køre i bil , vi skulle aldrig særlig langt , så bilen nåede ikke rigtigt at blive varm , og så var det rart at vi var sikre på hun ikke frøs

Hjemmesko .. Dem Melton laver er gode , for de er ikke nemme at sparke af

Stofbleer ! Det har ikke noget at gøre med at det er et vinterbarn Men hellere have for mange .. Tror vi endte med at have 100 :b

Anmeld

6. august 2012

FamilenStorm

Hej Piger

Jeg har svært ved at søge mig frem til gamle tråde med svar på hvad man skal købe af tøj til en vinterbaby. Så håber I kan hjælpe mig med jeres råd eller links hvis I kender en god gammel tråd.

Jeg har termin 20/12 - så han bliver en rigtig jule bamse (hvis han kommer ud til tiden)

Jeg har en bunke bodyer med korteærmer til at have inden under, og natdragter med langeærmer og fusser i. Tænker jeg skal have en bunke bodyer med lange ærmer. Men hvad mere? HVad har været uundværligt for jer med vinterbørn?

Har ikke lige læst alle svar, så der kan være risiko for at det er blevet nævnt..

Nu er Alberte godt nok fra oktober, men strømpebukser brugte jeg meget.. Voksipose, hjemmesko, vanter, hue og køredragt..

Vi får selv en vinterbebs i december, afventer bare kønnet endnu :-)

Anmeld

6. august 2012

MissTas

Hej Piger

Jeg har svært ved at søge mig frem til gamle tråde med svar på hvad man skal købe af tøj til en vinterbaby. Så håber I kan hjælpe mig med jeres råd eller links hvis I kender en god gammel tråd.

Jeg har termin 20/12 - så han bliver en rigtig jule bamse (hvis han kommer ud til tiden)

Jeg har en bunke bodyer med korteærmer til at have inden under, og natdragter med langeærmer og fusser i. Tænker jeg skal have en bunke bodyer med lange ærmer. Men hvad mere? HVad har været uundværligt for jer med vinterbørn?

vi havde en fleece/teddy dragt, et par bodyer og bukser fra joha med uld i, hue der var blandet bomuld og uld, luffer og ellers langærmede bodyer, bukser osv.

Annastacia er fra Februar

Anmeld

6. august 2012

Thereseh

Jeg var rigtig glad for voksien. Udover den havde jeg også en uld-heldragt fra Engel til ham. 

Futterne fra Melton er gode, og ellers laver Johan uldtøj der er til at betale. 

Anmeld

6. august 2012

modesty

Vi har allerede købt barnevogn med lift. Får vi så brugt en voksi? Overvejede nemlig at ønske mig sådan en i julegave.

Man bruger voksien i stedet for liften. 

Anmeld

6. august 2012

L&V

Nu er jeg jo rigtig glad ved uld til de små så jeg ville købe uldbodyer med længere, uld hansker, uld hue, uld futter og køredragt. Så ville jeg købe strømpebukser i langebaner.

Anmeld

6. august 2012

Frk-Lotusblomst

Opper lige da jeg selv venter et "senvinter" barn.

Anmeld

6. august 2012

Timse

Jeg har termin 2. november, og jeg har af flere fået af vide at en køre/sovepose er en fantastisk ting til de små vinterbørn  Så min mor har fundet min gamle strikkede kørepose frem og så har vi selv købt en med flecefoer der både kan spændes i autostol og barnevogn

Anmeld

6. august 2012

Miss BananaHammock

serinasmor skriver:

Jep ... havde også lift ... men hendes sovepose var heller ikke én af dem med bæreplade og hanke den var bare en dejlig varm sovepose

Oki. Så hun var både i "sovepose" og lift på en gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.