Angelspot skriver:
Vi står snart og skal flytte i hus og jeg glæder mig HELT VILDT! Jeg har SÅ mange ideer til hvad jeg godt kunne tænke mig at gøre mht stil osv, men allerførst, skal min skønne lille babydrang have ordnet sit værelse. Det er vigtigst for mig.
Jeg har set mange der har malet en figur direkte på væggen med maling. Men jeg har ingen ide om hvordan man gør det bedst. Har man en skabelon? Skal man ud og købe alle de forskellige farver man skal bruge til det billede eller hvad gør man?
Hvis nogen har ideer og erfaring, eller evt vil vise deres hjemmelavede værk frem, så læg endelig en kommentar, et link eller et billede, alt vil hjælp 
På forhånd mange tak 
Da jeg malede på min datters værelse brugte jeg en overhead. Mit tip til mallling er at købe prøvemaling hos f.eks Silvan. Tror jeg gav 25 kr. pr potte og de var pænt store. Og man behøver kun få farver for så kan man jo blande selv og få resten af de farver man vil have.
Det blev rigtig fint- hvis jeg skal sige det selv-DOG vil jeg sige, da jeg skulle male det over (da hun blev lidt ældre og vi ville have noget andet på) så var det næsten umuligt at dække igen. Så selv om jeg malede 3 gange (hvid maling) så kunne det stadigvæk ikke helt dække de sorte streger (ses kun hvis man står helt tæt på)
Jeg maler derfor ikke igen på væggen. Nu bruger vi kun wallstickers, som vi så skrifter en gang i mellem når der skal ske noget nyt på værelset

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred, invitationer, wallstickers,
Anmeld