Male billede på børneværelsets væg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.719 visninger
48 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Angelspot

Vi står snart og skal flytte i hus og jeg glæder mig HELT VILDT! Jeg har SÅ mange ideer til hvad jeg godt kunne tænke mig at gøre mht stil osv, men allerførst, skal min skønne lille babydrang have ordnet sit værelse. Det er vigtigst for mig.

Jeg har set mange der har malet en figur direkte på væggen med maling. Men jeg har ingen ide om hvordan man gør det bedst. Har man en skabelon? Skal man ud og købe alle de forskellige farver man skal bruge til det billede eller hvad gør man?

Hvis nogen har ideer og erfaring, eller evt vil vise deres hjemmelavede værk frem, så læg endelig en kommentar, et link eller et billede, alt vil hjælp 

På forhånd mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Princesspigen

Angelspot skriver:

Vi står snart og skal flytte i hus og jeg glæder mig HELT VILDT! Jeg har SÅ mange ideer til hvad jeg godt kunne tænke mig at gøre mht stil osv, men allerførst, skal min skønne lille babydrang have ordnet sit værelse. Det er vigtigst for mig.

Jeg har set mange der har malet en figur direkte på væggen med maling. Men jeg har ingen ide om hvordan man gør det bedst. Har man en skabelon? Skal man ud og købe alle de forskellige farver man skal bruge til det billede eller hvad gør man?

Hvis nogen har ideer og erfaring, eller evt vil vise deres hjemmelavede værk frem, så læg endelig en kommentar, et link eller et billede, alt vil hjælp 

På forhånd mange tak 

mit bud på hvordan det gøres er at man finder et sted at låne en overheade sådan en man bruger i skolerne til at få noget op på tavlen eller vægen..

kan man få fat på sådan en og få printet det motiv man vil ha på vægen på det rigtige papir så skal man bare tegne/male efter oppe på vægen og så malen efter den..

men selvfølgelig købe de maling farver der skal i motivet

Anmeld

5. august 2012

Angelspot

Princesspigen skriver:

mit bud på hvordan det gøres er at man finder et sted at låne en overheade sådan en man bruger i skolerne til at få noget op på tavlen eller vægen..

kan man få fat på sådan en og få printet det motiv man vil ha på vægen på det rigtige papir så skal man bare tegne/male efter oppe på vægen og så malen efter den..

men selvfølgelig købe de maling farver der skal i motivet

Det var da en super god ide med en overhead! Jeg har godt nok ikke lige mulighed for at låne en, men ideen er jo rigtig god. 

Men vil da lige gå i tænkeboks og se om jeg kan låne en et sted

Anmeld

5. august 2012

Princesspigen

Angelspot skriver:

Det var da en super god ide med en overhead! Jeg har godt nok ikke lige mulighed for at låne en, men ideen er jo rigtig god. 

Men vil da lige gå i tænkeboks og se om jeg kan låne en et sted

man skal måske prøve på nærliggende skoler eller sådan

men held og lykke

Anmeld

5. august 2012

Mamalou

Der er også wallstickers, hvis du ikke er meget for at kaste dig ud i selv at skulle male. Vi satte en op af en retro bil i min søns første værelse, og det var til at have med at gøre. Du kan både vælge motiver, et citat eller en sang. Jeg synes det er rigtig sødt!

Vh. Louise

Anmeld

5. august 2012

twinny

Angelspot skriver:

På forhånd mange tak 

i stedet for en overhead kan du bruge en projektor. Det er nok lettere at få fat i.  Så bare finde billedet på nettet og til slutte en com til.

Anmeld

5. august 2012

Den lykkelige

Jeg har malet vores datters værelse i fri hånd med blomsten.. bien, vingerne tegnede jeg først på et kæmpe stykke papir og derefter med bryant tegnede efter den udklippede skabelon også malede jeg bare i de farver jeg nu havde lyst til..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2012

Angelspot

Mamalou skriver:

Der er også wallstickers, hvis du ikke er meget for at kaste dig ud i selv at skulle male. Vi satte en op af en retro bil i min søns første værelse, og det var til at have med at gøre. Du kan både vælge motiver, et citat eller en sang. Jeg synes det er rigtig sødt!

Vh. Louise

Jeg vil faktisk gerne prøve at kaste mig ud i at male selv, men du gav mig lige en fed ide til stuen eller soveværelset da du skrev citat Jeg har engang set sådan et citat i en billedramme der fyldte hele væggenn i en stue, men det kunne da se vildt fedt ud hvis man fik det skrevet på væggen med maling i stedet for

Tak for inspiration

Anmeld

6. august 2012

Angelspot

twinny skriver:

i stedet for en overhead kan du bruge en projektor. Det er nok lettere at få fat i.  Så bare finde billedet på nettet og til slutte en com til.

Nå ja, en projekter kan jeg godt skaffe, det havde jeg ikke lige tænkt på  

Tak for input

Anmeld

6. august 2012

Angelspot

Den lykkelige skriver:

Jeg har malet vores datters værelse i fri hånd med blomsten.. bien, vingerne tegnede jeg først på et kæmpe stykke papir og derefter med bryant tegnede efter den udklippede skabelon også malede jeg bare i de farver jeg nu havde lyst til..

Hvor er det bare super hyggeligt, det er rigtig flot lavet og blomsten og bien er rigtig søde Hvor fandt du inspiration til det?

Hvor meget farve måtte du investere i og har du nogle ideer til et drengeværelse?

Andre råd, når nu du har erfaringen med det  

Tak fordi du selte dine billeder, jeg kan super godt lidt at solen titter frem fra hjørnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.