Anonym skriver:
Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er. Min mens har aldrig været regelmæssig til trods for p-piller, så jeg kan ikke sige det. 
Men hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg købe en ekstra test i morgen og prøve den, og så ringe til lægen bagefter? Eller skal jeg bare direkte til lægen?
Det er som sådan ikke fordi at mit liv ramler helt, at jeg ikke synes om tidspunktet. Eller.. Allerhelst ville jeg jo gerne være i et fast forhold og en ordentlig økonomi. Og helst også være et par år ældre, end nu.
I stedet for er jeg lige begyndt på ny uddannelse, har lige fået nyt job, lever på SU og den smule jeg tjener på arbejdet. Og så har jeg ingen kæreste.
Ville bare gerne kunne tilbyde en lidt bedre start for den lille.
du skal se at fåringet til lægen og så få det bekræftet, så får du nok tid til en scanning så de kan se hvor langt du er henne.. eller tager en blodprøve..
nu skal du høre, da jeg blev gravid, var jeg i et fast forhold, igennem to år, og vi ejede en lejlighed sammen, på trods af det, så valgte han at han ikke ville have barnet, så jeg tog mine ting, og flyttede hjem til mine forældre efter han havde overtaget lejligheden og smidt mig ud.. så det at have en fyr er ingen garenti for at man kan klare at have et barn sammen..
jeg flyttede som sagt hjem til mine forældre, 400 km. væk fra ham.. begyndte på ny uddannelse, søgte lejlighed, og købte det sidste til den bette..
da jeg var 5 måneder henne fandt jeg en fantastisk kæreste, som er far til det barn jeg venter nu..
men altså, jeg stod til at skulle være alene, min økonomi var ALT andet end god, jeg var på su (er det stadig), jeg er meget ung, hvis du elsker dit barn, giver det kærlighed, mad, en tør mås, og endnu mere kærlighed, jamen så er det barn lykkeligt...
jeg havde ikke mere at tilbyde mit barn end du har, men det er da gået fint, og hun skal snart have en lillebror/søster, som er ønsket og elsket af begge forældrene <3
og mht økonomi, der er altså så meget man kan søge af hjælp der, at det sagtens kan lade sig gøre alene, og på su.. uden job ved siden af ..
uanset hvad du beslutter dig for (FOR DET ER KUN DIT VALG) så håber jeg du klare det ... og det er det bedste for jer begge .
.
du er også velkommen til at skrive privet hvis du vil, for din situation lyder meget som min dengang