Hvad ser I? (g-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

M (:

Jeg ser desværre også to streger.. Håber det hele løser sig for dig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

KarinaA

den ser fint posetiv ud 

tænker lidt på hvor langt du er henne ? for den er godt nok tydelig .. 

nu må du jo så prøve at finde ud af hvad du vil.. men tænk godt over det inden du fortæller den evrntuelle far noget.. for du skal være sikker på din beslutning 

fik selv en datter da det hele ramlede om ørene på mig, og kunne ikke have valgt et dårligere tidspunkt.. men jeg r så lykkelig over at have hende den dag idag .. vi fortryder kun de børn vi ikke får 

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

den ser fint posetiv ud 

tænker lidt på hvor langt du er henne ? for den er godt nok tydelig .. 

nu må du jo så prøve at finde ud af hvad du vil.. men tænk godt over det inden du fortæller den evrntuelle far noget.. for du skal være sikker på din beslutning 

fik selv en datter da det hele ramlede om ørene på mig, og kunne ikke have valgt et dårligere tidspunkt.. men jeg r så lykkelig over at have hende den dag idag .. vi fortryder kun de børn vi ikke får 

Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er. Min mens har aldrig været regelmæssig til trods for p-piller, så jeg kan ikke sige det. 

Men hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg købe en ekstra test i morgen og prøve den, og så ringe til lægen bagefter? Eller skal jeg bare direkte til lægen?

Det er som sådan ikke fordi at mit liv ramler helt, at jeg ikke synes om tidspunktet. Eller.. Allerhelst ville jeg jo gerne være i et fast forhold og en ordentlig økonomi. Og helst også være et par år ældre, end nu.
I stedet for er jeg lige begyndt på ny uddannelse, har lige fået nyt job, lever på SU og den smule jeg tjener på arbejdet. Og så har jeg ingen kæreste.  Ville bare gerne kunne tilbyde en lidt bedre start for den lille. 

Anmeld

5. august 2012

henh01

du kan tilbyde barnet alt hvad det har brug for - ubetinget kærlighed. Så det må du ikke tænke på.

Du må følge dit hjerte.

Anmeld

5. august 2012

Missq4

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er. Min mens har aldrig været regelmæssig til trods for p-piller, så jeg kan ikke sige det. 

Men hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg købe en ekstra test i morgen og prøve den, og så ringe til lægen bagefter? Eller skal jeg bare direkte til lægen?

Det er som sådan ikke fordi at mit liv ramler helt, at jeg ikke synes om tidspunktet. Eller.. Allerhelst ville jeg jo gerne være i et fast forhold og en ordentlig økonomi. Og helst også være et par år ældre, end nu.
I stedet for er jeg lige begyndt på ny uddannelse, har lige fået nyt job, lever på SU og den smule jeg tjener på arbejdet. Og så har jeg ingen kæreste.  Ville bare gerne kunne tilbyde en lidt bedre start for den lille. 

du skal se at komme til læge søde hvis du ikke er sikker er det vigtig at du kommer af sted så hurtig så muligt så du kan blive scannet for at se hvor langt du er henne så du må ringe til lægen i morgen tidelig og fortælle det som det er og at du ikke ved hvad du skal når du ved hvor langt du er henne så ved du også hvor lang tid du har at tænke i

kram håber alt løser sig for dig

men vil da lige sige at jeg har også fået en søn på et ikke så heldigt tidspungt men jeg elsker ham og vil bestemt ikke være for uden jeg har ogs prøvet at få en abort det er 6 år siden og jeg fortryder stadig den dag i dag og kan stadig tude over at jeg gjord det men jeg havde ikke rigtig noget valg da min krop ikke ville kunne holde til det den gang så kort efter min mindste. så du skal virkelig tænke dig om for du kan ikke fortryde uandset hvad du vælger

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Lige et tillægsspørgsmål: Må man egentlig godt tage panodiler, når man er gravid? Har så ondt ned over lænden, lidt ligesom menstruationssmerter, bare værre.

Anmeld

5. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Lige et tillægsspørgsmål: Må man egentlig godt tage panodiler, når man er gravid? Har så ondt ned over lænden, lidt ligesom menstruationssmerter, bare værre.

helst ikke, men hvis du absolut skal tage dem, skal det være panodiler da det aktive stof ikke er farligt i små mængder men du skal ikke æde 8 piller

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

helst ikke, men hvis du absolut skal tage dem, skal det være panodiler da det aktive stof ikke er farligt i små mængder men du skal ikke æde 8 piller

Det var absolut heller ikke min plan. Ville nu bare tage to stk. og så håbe at den værste smerte går over. Men hvis det bare er det mindste skadeligt, må jeg nok hellere lade være. 

Anmeld

5. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det var absolut heller ikke min plan. Ville nu bare tage to stk. og så håbe at den værste smerte går over. Men hvis det bare er det mindste skadeligt, må jeg nok hellere lade være. 

jeg fik dengang afvide af min læge at man selvfølgelig helst skal undgå det, men så længe det er 2 piller så sker der intet ved det

Anmeld

5. august 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Har lige fået af vide til fødselsforberedelse, hvor det var en JM der underviste, at alt med P må du tage som smertestillende, dvs Pinex, panodil  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.