KarinaA skriver:
den ser fint posetiv ud 
tænker lidt på hvor langt du er henne ? for den er godt nok tydelig ..
nu må du jo så prøve at finde ud af hvad du vil.. men tænk godt over det inden du fortæller den evrntuelle far noget.. for du skal være sikker på din beslutning 
fik selv en datter da det hele ramlede om ørene på mig, og kunne ikke have valgt et dårligere tidspunkt.. men jeg r så lykkelig over at have hende den dag idag .. vi fortryder kun de børn vi ikke får 
Jeg ved ikke hvor langt henne jeg er. Min mens har aldrig været regelmæssig til trods for p-piller, så jeg kan ikke sige det. 
Men hvad skal jeg gøre nu? Skal jeg købe en ekstra test i morgen og prøve den, og så ringe til lægen bagefter? Eller skal jeg bare direkte til lægen?
Det er som sådan ikke fordi at mit liv ramler helt, at jeg ikke synes om tidspunktet. Eller.. Allerhelst ville jeg jo gerne være i et fast forhold og en ordentlig økonomi. Og helst også være et par år ældre, end nu.
I stedet for er jeg lige begyndt på ny uddannelse, har lige fået nyt job, lever på SU og den smule jeg tjener på arbejdet. Og så har jeg ingen kæreste.
Ville bare gerne kunne tilbyde en lidt bedre start for den lille.
Anmeld