Hvad ser I? (g-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Kløver

tydeligt positiv, ring og få tid og snak med lægen, det er kun dig (evt kommende far) som kan finde ud af hvad du/i vil, vil i deles om opgaven, magter du den alene (man kan mere end man tror) vil du fortryde abort, eller il det være for meget som enlig mor. meget at tænke igennem, men håber det allerbedste og du finder den rigtige beslutning for dig, hvad end det måtte være. stort kram herfra

ville i øvrigt nok stoppe omgående på p-pillerne hvis du ikke har gjort det, til du er sikker og fået lagt plan ved lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

chael

Den ser ret positiv ud!

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

ARG! Har lige haft både skrevet og snakket med XXX om det hele, fordi jeg ikke vil stå med det alene. 

Det eneste han vælger at svare er at abort jo ikke er så slemt. Det er jo bare en lille kemisk proces, og så havde han desuden svært ved at se hvordan jeg skulle være præget af opkastninger , kvalme og ondt ned over lænden allerede. Desuden kunne testen jo også bare være falsk positiv.  Det endte ud i at jeg hidsede mig godt op og til sidst smækkede røret på. Måske er det bare mig, men jeg kunne simpelthen ikke klare ham der. 

Konklusionen må vel bare være, at jeg skulle først have fortalt ham noget, når det hele var besluttet? 

Anmeld

5. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

ARG! Har lige haft både skrevet og snakket med XXX om det hele, fordi jeg ikke vil stå med det alene. 

Det eneste han vælger at svare er at abort jo ikke er så slemt. Det er jo bare en lille kemisk proces, og så havde han desuden svært ved at se hvordan jeg skulle være præget af opkastninger , kvalme og ondt ned over lænden allerede. Desuden kunne testen jo også bare være falsk positiv.  Det endte ud i at jeg hidsede mig godt op og til sidst smækkede røret på. Måske er det bare mig, men jeg kunne simpelthen ikke klare ham der. 

Konklusionen må vel bare være, at jeg skulle først have fortalt ham noget, når det hele var besluttet? 

Så fandt du ud af hvilken modbydelig holdning han har til det! Det er jo et plus, så at sige. Du ved ihvertfald hvor han står pt. Puha. Ser også to streger. Ring til læge, stop med p-piller og se hvor lang tid du evt. Er henne. 

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Så fandt du ud af hvilken modbydelig holdning han har til det! Det er jo et plus, så at sige. Du ved ihvertfald hvor han står pt. Puha. Ser også to streger. Ring til læge, stop med p-piller og se hvor lang tid du evt. Er henne. 

Jeg er virkelig rystet og sur. Det virker jo ikke som om at han tror på det, specielt ikke med det han siger. Jeg overspillede vel også bare, da jeg måtte smide telefonen og finde toilettet i en hulens fart? 

Jeg er stoppet fuldstændig med p-pillerne, og tager kontakt til lægen imorgen.

Anmeld

5. august 2012

KakaoDrik

Det havde været bedst først at informere ham når du vidste hvad du selv ville. Men nu ved du at han ikke vil være far. Vil du være enlig mor?

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Det havde været bedst først at informere ham når du vidste hvad du selv ville. Men nu ved du at han ikke vil være far. Vil du være enlig mor?

Hjernen siger nej, men hjertet siger ja. Sådan må det vel beskrives bedst. Jeg ved jo godt at en abort nok er det mest rigtige, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at tænke den tanke.

Man er jo altid klog bagefter. Jeg ville også nu ønske at jeg havde ventet med at fortælle ham det.

Anmeld

5. august 2012

KakaoDrik

Anonym skriver:

Hjernen siger nej, men hjertet siger ja. Sådan må det vel beskrives bedst. Jeg ved jo godt at en abort nok er det mest rigtige, men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at tænke den tanke.

Så du beholder graviditeten og ser tiden an?

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

KakaoDrik skriver:

Så du beholder graviditeten og ser tiden an?

Det ved jeg ikke endnu. Hvis jeg følger mit hjerte kommer det nok til at blive sådan. Men en ting ad gangen - skal lige have fat på lægen imorgen.

Anmeld

5. august 2012

KakaoDrik

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke endnu. Hvis jeg følger mit hjerte kommer det nok til at blive sådan. Men en ting ad gangen - skal lige have fat på lægen imorgen.

Din læge kan ikke redde dig fra dit moralske dilemma men blot konstatere hvad dit urin eller blod vil afslørre. Antag at du er er gravid og det her resultere i et barn,vil du så have det når du ved at faren ikke er interesseret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.