Hvad ser I? (g-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.115 visninger
37 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at billedet er lidt sløret, har desværre kun et webcam at gøre godt med indtil videre. Men hvad ser I?

Jeg prøver ikke på at blive gravid, idet at jeg er alene. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

mortilnoahogmelina

2 streger ..

Anmeld

5. august 2012

Annemor...

desværre 2 streger

Anmeld

5. august 2012

Clisolka

Jeg ser også 2 streger 

Anmeld

5. august 2012

TR

Anonym skriver:

Jeg ved godt at billedet er lidt sløret, har desværre kun et webcam at gøre godt med indtil videre. Men hvad ser I?

2 streger 

Anmeld

5. august 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Den ser fint positiv ud..

Anmeld

5. august 2012

Bebsesmoar

Hvorfor spørger du når du kender svaret? Resultaet er jo tydligere irl. Nu må du vælge om du skal have en abort eller om du skal have et barn. Hvad tiltaler dig mest ?

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Hvorfor spørger du når du kender svaret? Resultaet er jo tydligere irl. Nu må du vælge om du skal have en abort eller om du skal have et barn. Hvad tiltaler dig mest ?

Jeg ved ikke hvad jeg vil. Overhovedet ikke. Abort tiltaler mig slet ikke, men synes ikke at jeg står et sted i mit liv, hvor man kan tillade mig at få et barn. 

Jeg har kendt XXX (fyren) i 6 uger, hvor vi ikke har været sammen de sidste 2 uger, fordi han alligevel fik kolde fødder. Og det er jo ikke fordi vi ikke har passet på. Jeg har været på p-piller hele tiden.

Anmeld

5. august 2012

Bebsesmoar

Jeg ved ikke hvad jeg vil. Overhovedet ikke. Abort tiltaler mig slet ikke, men synes ikke at jeg står et sted i mit liv, hvor man kan tillade mig at få et barn. 

Jeg har kendt XXX (fyren) i 6 uger, hvor vi ikke har været sammen de sidste 2 uger, fordi han alligevel fik kolde fødder. Og det er jo ikke fordi vi ikke har passet på. Jeg har været på p-piller hele tiden.

Hør her,et barn vil nok aldrig komme til at passe ind i nogens planer. Der vil altid være noget der gør at et lidt senere tidspunkt ville være mere optimalt. Jeg var teenagemor,jeg klarede det. Jeg har ingen uddannelse,men mine børn har det godt og jeg elsker at jeg fik dem selvom de passede dårligt ind i alting!  Sket er sket.. Nu må du mærke efter. Vil du afbryde graviditeten,eller vil du gennemføre. Når du ved hvad du vil,så fortæl fyren om graviditeten,for valget er kun dit i sidste ende,så du skal være sikker på din beslutning...  

Anmeld

5. august 2012

AnthonsMor

Jeg ser altså også to streger.. Hvor lang tid er du gået over?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.