Nu hører vi også under denne fane..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Læste da lige din anden tråd, så du er dages til at opdatere. Jeg forstår så udemærket, at du ikke kan opdatere konstant, da det må være virkelig hårdt at skulle gennemlevesent ene tilbageslag efter det andet

Vi skal da også snart se det lille vidunder, skal vi ikke?

Jaaa..vi skal da se et billede af guldklumpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Jaaa..vi skal da se et billede af guldklumpen 

Anmeld

15. september 2012

Dinsen

Stort tillykke med jeres lille dreng (meget smuk og rørende læsning)

Der er ingen tvivl om at han har fået sig de mest fantastiske forældre... Jeg håber i snart får lov at komme hjem så i ka begynde at opbygge en hverdag...
Kærlige tanker og dyb respekt her fra

Anmeld

17. september 2012

Frk. Himmelblå

nattergalen skriver:

Der bliver ting vi skal omstille os omkring og ting vi skal lærer.. Vi bevæger os ind i en verden vi aldrig har kendt, men vi er parate til at gøre det for vi elsker ham simpelthen så umådelig højt.. 

Men der er ingen der siger at vores rejse bliver nem... 

Blog fra Downs-mor

- Bare hvis du ikke kender den. - Det er hende, som har udgivet "Kan prinsesser have Downs Syndrom".

Jeg synes, bloggen er sød og giver godt humør!

(Selvom der godt kunnes være lidt flere indlæg)

Anmeld

17. september 2012

nattergalen

Dinsen skriver:

Stort tillykke med jeres lille dreng (meget smuk og rørende læsning)

Der er ingen tvivl om at han har fået sig de mest fantastiske forældre... Jeg håber i snart får lov at komme hjem så i ka begynde at opbygge en hverdag...
Kærlige tanker og dyb respekt her fra

Tusind tak Dinsen.. 

Vi er kommet hjem og er stille og roligt ved at vænne os til at være en familie.. Dejligt med en lille unge trods op og ned turene

Anmeld

17. september 2012

nattergalen

Frk. Himmelblå skriver:

Blog fra Downs-mor

- Bare hvis du ikke kender den. - Det er hende, som har udgivet "Kan prinsesser have Downs Syndrom".

Jeg synes, bloggen er sød og giver godt humør!

(Selvom der godt kunnes være lidt flere indlæg)

Frk. Himmelblå mange tak  

Jeg har godt nok set hun har skrevet en bog (har ikke fået den læst endnu).. Dog læste jeg hendes artikel i Hjemmet.. Men vil da lige se på hendes blog hvad hun har at byde på.. 

Overvejer nemlig selv at begynde med at skrive en form for dagbog.. Sådan for at få tankerne ned.. Men kan ikke helt finde energien.. 
Hvad tænker du om det?  

Anmeld

17. september 2012

Frk. Himmelblå

nattergalen skriver:

Frk. Himmelblå mange tak  

Jeg har godt nok set hun har skrevet en bog (har ikke fået den læst endnu).. Dog læste jeg hendes artikel i Hjemmet.. Men vil da lige se på hendes blog hvad hun har at byde på.. 

Overvejer nemlig selv at begynde med at skrive en form for dagbog.. Sådan for at få tankerne ned.. Men kan ikke helt finde energien.. 
Hvad tænker du om det?  

Tror, du findet energien. Bare ikke lige nu! Din søn er jo så lille bitte endnu! 

Jeg har selv en datter med syndrom-handicap, og hun er 20 mdr, og jeg er først ved at finde energien til samme nu her!

Men det er så rart at læse andres tanker omkring de begivenheder, vi deler. Især det med handicappede børn, synes jeg er et vigtigt emne, da vi efterhånden er blevet så angste for det "fremmede" og "anderledes". Så er det godt at dele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.