Kage til mor :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

kunne jeg bare holde mig til det når jeg træner går jeg bare heeeelt aaaaaamoooook

Selvdisiplin er en dyd

Er du holdt op med at have ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Selvdisiplin er en dyd

Er du holdt op med at have ondt?

ja, men jeg kan fx slet ikke have sex endnu, jeg er ved at tude af smerte når vi prøver

Så er ikke helt sikker på at det er helt i orden

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ja, men jeg kan fx slet ikke have sex endnu, jeg er ved at tude af smerte når vi prøver

Så er ikke helt sikker på at det er helt i orden

Nej det kan jeg godt huske du snakkede om.. Noget med du stod med koldt vand under bruseren når i havde prøvet

Godt der ik er så længe til lægebesøget!

Kan trøste dig med du ik er den eneste der har problemer.. Sex fungerer fint her det er mere når jeg skal på toilettet der er problemer! Først troede jeg det var en hæmoride (Efter fødslen) men har fået noget creme og det et ik blevet bedre

Anmeld

7. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Nej det kan jeg godt huske du snakkede om.. Noget med du stod med koldt vand under bruseren når i havde prøvet

Godt der ik er så længe til lægebesøget!

Kan trøste dig med du ik er den eneste der har problemer.. Sex fungerer fint her det er mere når jeg skal på toilettet der er problemer! Først troede jeg det var en hæmoride (Efter fødslen) men har fået noget creme og det et ik blevet bedre

det troede jeg faktisk også jeg havde, men så er det "bare" fordi jeg får revner når jeg går på toilettet, så meget at det bløder

Anmeld

7. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Junior har vel en far?

Her passer farmand når jeg laver kage Han synes det er så rart at se mig stresse af

Jo, jo det har han da - meeeeen øh han kan ikke tage ham så lang tid af gangen - Junior er MEGET en Mor-dreng, og han skriger bare kortere tid når mor trøser, end når far trøser.. Men det kommer vel - i hope..

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

det troede jeg faktisk også jeg havde, men så er det "bare" fordi jeg får revner når jeg går på toilettet, så meget at det bløder

jeg kan mærke sådan en lille blød pose deromme.. og ja det bløder oz her engang imellem 

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Jo, jo det har han da - meeeeen øh han kan ikke tage ham så lang tid af gangen - Junior er MEGET en Mor-dreng, og han skriger bare kortere tid når mor trøser, end når far trøser.. Men det kommer vel - i hope..

Sådan kan Ida oz være.. Men Esben vil virkelig gerne trøste hende så de ender normalt i gyngestolen hvor han synger for hende

Anmeld

7. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

jeg kan mærke sådan en lille blød pose deromme.. og ja det bløder oz her engang imellem 

øv *puster*

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

øv *puster*

Kunne sgu da være et ømt syn at se dig puste der!

Anmeld

7. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Sådan kan Ida oz være.. Men Esben vil virkelig gerne trøste hende så de ender normalt i gyngestolen hvor han synger for hende

Min mand, vil så knap så gerne, og bliver hurtig frusteret over det "manglende resultat" - men jeg håber det bliver bedre med tiden.. Han havde ham alene en hel aften og nat, da jeg tog i byen med madklubben for første gang, og det var gået fint, hvis man så bort fra 2timers konstant skrigen.. Sådan har han jo også været med mig, men det er blevet bedre - så manden skal nok også bare igennem det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.