Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Var aftalen ik at du skulle lave kage hvis vi andre kom til odense zoo?
Var aftalen ik at du skulle lave kage hvis vi andre kom til odense zoo?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: så får du sq en hel kande
så får du sq en hel kande
Uh du lokker gør du! Hvem der dog drak kaffe
pemiro skriver: Det husker jeg søøøøørme intet om Men nu da du er så go til det, så laver du vel bare lige en zookage
Det husker jeg søøøøørme intet om Men nu da du er så go til det, så laver du vel bare lige en zookage
Det er da det jeg gør! Skal den være med zebra- eller tigerstriber?
Team Putte skriver: Uh du lokker gør du! Hvem der dog drak kaffe
nemlig ja godt jeg ikke drikker det, fy for pokker Hvorfor skal vi også være så spredt her i landet
LilleLene skriver: nemlig ja godt jeg ikke drikker det, fy for pokker Hvorfor skal vi også være så spredt her i landet
Vi er et par stykker der har snakket sammen om at mødes et sted Det kunne da være hyggeligt at ses ude i virkeligheden.. Har snakket med Perimo om odense zoo for zoo er altid hyggeligt og så kan man jo tage familien med og lave en dag ud af det Så er der oz underholdning for de ældre børn og ja så kommer jeg jo nok til at bage en kage
Team Putte skriver: Vi er et par stykker der har snakket sammen om at mødes et sted Det kunne da være hyggeligt at ses ude i virkeligheden.. Har snakket med Perimo om odense zoo for zoo er altid hyggeligt og så kan man jo tage familien med og lave en dag ud af det Så er der oz underholdning for de ældre børn og ja så kommer jeg jo nok til at bage en kage
jaa så håber jeg sq på at kunne få manden med, men skal det så ikke være snart, inden det bliver for "koldt" (som om det ikke er koldt nu jo)
LilleLene skriver: jaa så håber jeg sq på at kunne få manden med, men skal det så ikke være snart, inden det bliver for "koldt" (som om det ikke er koldt nu jo)
Umiddelbart tænkte jeg først til oktober.. Evt. med et alternativ til zoo i baghånden hvis det bliver dårligt vejr.. Tænker bare at både august og september formenelig kommer til at stå i barnedåbs-tegn så det vil være svært at samle folk der
Team Putte skriver: Umiddelbart tænkte jeg først til oktober.. Evt. med et alternativ til zoo i baghånden hvis det bliver dårligt vejr.. Tænker bare at både august og september formenelig kommer til at stå i barnedåbs-tegn så det vil være svært at samle folk der
ja det tror jeg også at det ville jeg syntes oktober lyder godt
Team Putte skriver: Det er da det jeg gør! Skal den være med zebra- eller tigerstriber?
LilleLene skriver: ja det tror jeg også at det ville jeg syntes oktober lyder godt
Ja ik De små vil jo alligevel være pakket godt ned i barnevogne så de er nok ligeglade med om det er 25 eller 15 grader
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128