Kage til mor :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Kunne sgu da være et ømt syn at se dig puste der!

årrh hold da op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Min mand, vil så knap så gerne, og bliver hurtig frusteret over det "manglende resultat" - men jeg håber det bliver bedre med tiden.. Han havde ham alene en hel aften og nat, da jeg tog i byen med madklubben for første gang, og det var gået fint, hvis man så bort fra 2timers konstant skrigen.. Sådan har han jo også været med mig, men det er blevet bedre - så manden skal nok også bare igennem det..

Hehe her bliver han oz frustreret, men det bliver så småt bedre jo mere erfaring han får og jo mere han tror på at han jo godt kan

Han har så ik haft hende alene hjemme endnu, de har trillet tur sammen i barnevognen mens jeg har sovet men det er oz det, så bare det at din mand har haft ham alene så mange timer viser jo at han godt kan

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

årrh hold da op

Har billeder i hovedet!

Anmeld

7. august 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Hehe her bliver han oz frustreret, men det bliver så småt bedre jo mere erfaring han får og jo mere han tror på at han jo godt kan

Han har så ik haft hende alene hjemme endnu, de har trillet tur sammen i barnevognen mens jeg har sovet men det er oz det, så bare det at din mand har haft ham alene så mange timer viser jo at han godt kan

Selvfølgelig kan han, og ja præcis han mangler bare selv at tro på det - og jeg tror bare det går bedre når jeg ikke er her - for så SKAL han jo..

Anmeld

7. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Har billeder i hovedet!

de er sikkert flotte

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Selvfølgelig kan han, og ja præcis han mangler bare selv at tro på det - og jeg tror bare det går bedre når jeg ikke er her - for så SKAL han jo..

Det er oz nemmere at passe børn når forældrene ik er i nærheden, så det at du ik har været det kan jo oz have haft en effekt på junior

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

de er sikkert flotte

Måske lige til at komme på en kage en dag

Anmeld

7. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Måske lige til at komme på en kage en dag

gør du nogle sinde det, så kommer jeg til sjælland og spiser den med dig

Anmeld

7. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

gør du nogle sinde det, så kommer jeg til sjælland og spiser den med dig

Det er værd at tage med

Anmeld

8. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det er værd at tage med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.