Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Vissevasse! En billig skumgummimadras i bunden og du er godt kørende
Vissevasse!
En billig skumgummimadras i bunden og du er godt kørende
den har bare ikke ligeså god affjedring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Helt klart hvid med sorte striber
Helt klart hvid med sorte striber
DET Poulsen skriver: Ai okay godt gået, det kunne jeg ikke få lov til for Junior - han er øøøøhhh TIDSKRÆVENDE..
Ai okay godt gået, det kunne jeg ikke få lov til for Junior - han er øøøøhhh TIDSKRÆVENDE..
Junior har vel en far?
Her passer farmand når jeg laver kage Han synes det er så rart at se mig stresse af
LilleLene skriver: den har bare ikke ligeså god affjedring
Sådan et bette fnug som dig har da ik vægt nok til at kunne mærke forskel
Team Putte skriver: Sådan et bette fnug som dig har da ik vægt nok til at kunne mærke forskel
hov hov hov i følge min bmi er jeg faktisk overvægtig
pemiro skriver: SÅDAN!!!
SÅDAN!!!
LilleLene skriver: hov hov hov i følge min bmi er jeg faktisk overvægtig
Bmi.. Bvadr! Den kan du stikke op hvor du er højest når du plukker jordbær
Jeg mangler stadig 8 kg fra fødslen så jeg kigger IKKE på bmi
Team Putte skriver: Bmi.. Bvadr! Den kan du stikke op hvor du er højest når du plukker jordbær Jeg mangler stadig 8 kg fra fødslen så jeg kigger IKKE på bmi
jeg mangler 8 kg fra drømmevægten Kan ikke vente med at komme til læge og (forhåbenligt) få et så jeg må træne igen
LilleLene skriver: jeg mangler 8 kg fra drømmevægten Kan ikke vente med at komme til læge og (forhåbenligt) få et så jeg må træne igen
Hehe jeg træner allerede I det små, intet vildt og overvældende endnu men holder mig i gang
Team Putte skriver: Hehe jeg træner allerede I det små, intet vildt og overvældende endnu men holder mig i gang
kunne jeg bare holde mig til det når jeg træner går jeg bare heeeelt aaaaaamoooook
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128