Anonym skriver:
Tak for dit opmuntrende indlæg - indtil videre holder jeg kursen (endnu ingen vægtøgning i 7. uge, og ja, det er stadig meget tidligt, I know) selvom jeg i weekenden har spist en del sukker..
Men i dag da jeg handlede var det KUN frugt og grønt, der kunne friste, så selv en gravid krop kan åbenbart få nok af sukker.. 
Ja, jeg har også spist en del sukker her i weekenden og i går:-P fik en del regnbue is ned igår, og fik det rigtig dårlig samvittighed efter jeg havde spist det :p og havde lige gået i gang med at spise all bran cornflakes om morgen med minimælk/skummemælk, men så kom der toast på bordet med nutella, og så stoppede jeg lige i weekenden med at spise det sunde og spise det usunde, men her til morges har jeg spist min sunde morgenmad, drikket vand og lige spist en banan
minus her er jeg har rugbrøds mad med pålægchokolade :-P men det kun en rugbrøds mad, det skader ikke med lidt søde sager :-D haha
Du skal nok klare det, du skal slet ikke tænke på vægten i uge 7, kiloerne kommer først efter uge 20 :-P
Anmeld