Virkelig ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Kay

livhemdrup skriver:

Så kommer der en dejlig Update. 

Har i dag set en meget livlig lille baby. Som havde utrolig travlt med at baske med arme og ben. Fine små fødder. Iflg mål på baby er jeg 14 dage længere henne. 

Fik os et billed med hjem. Blev så glad at jeg begyndte at hyle. Smerter mener de skyldes bækkenløsning men har dog aldrig hørt man får ondt i maven af det. Får jeg feber skal jeg dog stadig ind igen da det stadig muligvis ka være blindtarm. 

Så alt i alt så det fint ud. Men har fået af vide jeg skal forholde mig i ro og ikke løfte noget. Der er dælme længe til jeg skal føde så. Men gør naturligvis hvad de siger for at passe på lille fis. 

Men er bare så lettet nu. At lille fis har det godt. Og super aktiv var den i hvert fald. Sjovt at se den hele tiden tog hænderne op til hovedet. 

Tak for alle jeres krammer og opmuntrende ord. Det er rigtig dejligt. 

sikke en dejlig update... og jo bækken smerter kan også side foran da bækkenet jo har 3 led... 2 bagved og 1 foran  ved snart en del om det da jeg var sygemledt med Bækkenløsning (på grund af hybermobilt bækken) lææææænge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

livhemdrup

Kay skriver:

sikke en dejlig update... og jo bækken smerter kan også side foran da bækkenet jo har 3 led... 2 bagved og 1 foran  ved snart en del om det da jeg var sygemledt med Bækkenløsning (på grund af hybermobilt bækken) lææææænge...

Okay. Har haft det to gange men har ingen af gangene haft ondt i maven. 

Anmeld

4. august 2012

Kay

livhemdrup skriver:

Okay. Har haft det to gange men har ingen af gangene haft ondt i maven. 

så kan det være at du ik har haft det i foreste led

for man har det ikke nødvendigvis i alle 3 led...

Anmeld

4. august 2012

Kløver

celkt skriver:

miogsåogsåomi

er du blevet scannet og har set at graviditeten sidder hvor den skal?? For umiddelbart tænker jeg graviditet uden for livmoderen

Desværre også min tanke

Anmeld

4. august 2012

Kløver

livhemdrup skriver:

Så kommer der en dejlig Update. 

Har i dag set en meget livlig lille baby. Som havde utrolig travlt med at baske med arme og ben. Fine små fødder. Iflg mål på baby er jeg 14 dage længere henne. 

Fik os et billed med hjem. Blev så glad at jeg begyndte at hyle. Smerter mener de skyldes bækkenløsning men har dog aldrig hørt man får ondt i maven af det. Får jeg feber skal jeg dog stadig ind igen da det stadig muligvis ka være blindtarm. 

Så alt i alt så det fint ud. Men har fået af vide jeg skal forholde mig i ro og ikke løfte noget. Der er dælme længe til jeg skal føde så. Men gør naturligvis hvad de siger for at passe på lille fis. 

Men er bare så lettet nu. At lille fis har det godt. Og super aktiv var den i hvert fald. Sjovt at se den hele tiden tog hænderne op til hovedet. 

Tak for alle jeres krammer og opmuntrende ord. Det er rigtig dejligt. 

Nu nåede jeg at svare inden jeg så du havde opdatering

Hvor dejligt at høre, var det så nakkefoldsscanning de lavede når du var 2 uger længere fremme

Tillykke med spiren

Anmeld

4. august 2012

livhemdrup

Maja84 skriver:

Nu nåede jeg at svare inden jeg så du havde opdatering

Hvor dejligt at høre, var det så nakkefoldsscanning de lavede når du var 2 uger længere fremme

Tillykke med spiren

Nej skal til nf d 23 august men de tjekkede den og målte og alting. Så de sagde at der ingen problemer var. Syns bare det er meget sent jeg skal til nf men de må jo ha styr på det. 

Men dejligt at se den lille og se den var super aktiv. 

Anmeld

4. august 2012

Kay

livhemdrup skriver:

Nej skal til nf d 23 august men de tjekkede den og målte og alting. Så de sagde at der ingen problemer var. Syns bare det er meget sent jeg skal til nf men de må jo ha styr på det. 

tror du skal ringe ind og få ændret tiden det gør de ik automatisk

Anmeld

4. august 2012

Kay

Kay skriver:

tror du skal ringe ind og få ændret tiden det gør de ik automatisk

for en nf kan godt laves for sent....

Anmeld

4. august 2012

Kløver

livhemdrup skriver:

babarbarehhatåvaværværeværetaåebesbestemafstedko

Du skal ha været afsted inden 14+0 og var selv sent afsted med den ældste, med den lille, var det lige før det var for tidligt, pga senere æl, så blev sat

Anmeld

4. august 2012

Kløver

livhemdrup skriver:

vtitiltilbagtilbatilbagbabarbarehhatåvaværværeværetaåebesbestemafstedko

Du skal ha været afsted inden 14+0 og var selv sent afsted med den ældste, med den lille, var det lige før det var for tidligt, pga senere æl, så blev sat tilbage.

Når nu du er blevet sat frem ville jeg nok ringe og høre om du skal have tid før så det ikke bliver for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.