Virkelig ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Kay

livhemdrup skriver:

Lægevgt sagde jeg skulle komme med det samme så er på vej på sygehus nu. 

håber der kommer en god update...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

christina92

livhemdrup skriver:

Jeg har hertil aften fået vildt ondt i maven. Som en konstant mave krampe. Men bløder dog ikke. Men skal ikke bøje mig forover så blir det så slemt at jeg ik ka være nogen steder. 

Er i uge 10. Har mistet før men kun i uge 6 7 sidst i uge 8. 

Men er vildt bange for at jeg igen er ved at miste. Andre der har haft det sådan hvor der ik var noget galt

DET HAR JEG!!! og jeg blev vildt forskrækket for kunne slet ikke bevæge mig rundt. efter samtale med både læge og en JM fra sygehuset var de begge ret sikre på at det simpelthen var fordi mine ledbånd skulle give sig ekstra meget liige nu, fordi maven tog et vokse spring

Men kan godt forstå du er nervøs

Anmeld

2. august 2012

livhemdrup

Kommet hjem fra lægevagten. Han troede først jeg var gravid udenforlivmoder men er jo blevet scannet så det vidste jeg at jeg ik var. Så tænkte han blindtarm men da jeg ik har feber så blev det os afvist. Han ringede så til gyn for at få mig scannet det ville de ikke. Først imorgen kl 13.30. Der er bare længe til når man er dybt ked af det og vildt bange. Men får jeg feber i nat skal jeg afsted igen med det samme da han så er sikker på det er blindtarm. Men så længe jeg ik blødte var det jo kun godt. Så nu venter en nat med ik særlig meget søvn. 

Anmeld

3. august 2012

christina92

livhemdrup skriver:

Kommet hjem fra lægevagten. Han troede først jeg var gravid udenforlivmoder men er jo blevet scannet så det vidste jeg at jeg ik var. Så tænkte han blindtarm men da jeg ik har feber så blev det os afvist. Han ringede så til gyn for at få mig scannet det ville de ikke. Først imorgen kl 13.30. Der er bare længe til når man er dybt ked af det og vildt bange. Men får jeg feber i nat skal jeg afsted igen med det samme da han så er sikker på det er blindtarm. Men så længe jeg ik blødte var det jo kun godt. Så nu venter en nat med ik særlig meget søvn. 

Hej du!

håber du har fået sovet. Dejligt at graviditeten sidder hvor den skal

ville bare sige at det lyder MEGET som det jeg var igennem, her havde de også blindtarmsbetændelse oppe og vende og jeg skulle holde øje med om jeg fik feber.

Jeg  stadig for at alt er okay og at det snart går i sig selv.

Anmeld

3. august 2012

livhemdrup

christina92 skriver:

Hej du!

håber du har fået sovet. Dejligt at graviditeten sidder hvor den skal

ville bare sige at det lyder MEGET som det jeg var igennem, her havde de også blindtarmsbetændelse oppe og vende og jeg skulle holde øje med om jeg fik feber.

Jeg  stadig for at alt er okay og at det snart går i sig selv.

Håber inderligt scanningen i dag siger at lille fis har det godt og stadig er derinde. Så kl 13.30 får jeg svar i dag. Søvn er det ik blevet så meget til. Har tænkt en del

Anmeld

3. august 2012

Kay

livhemdrup skriver:

håber scanningen i dag går godt...

Anmeld

3. august 2012

livhemdrup

Kay skriver:

håber scanningen i dag går godt...

Tak håber jeg os. 

Anmeld

3. august 2012

Musen5

livhemdrup skriver:

Håber inderligt scanningen i dag siger at lille fis har det godt og stadig er derinde. Så kl 13.30 får jeg svar i dag. Søvn er det ik blevet så meget til. Har tænkt en del

Krydser fingre for aat alt er som det skal være og at du kommer med en positiv og glad update når du kommer tilbaws fra scanning

/Mette

Anmeld

3. august 2012

M (:

for at alt går godt til scanningen! 

Anmeld

3. august 2012

livhemdrup

Tak skal i ha. Syns der er vildt længe til. Men kommer med en Update på om lille fis har det godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.