Virkelig ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Camillos

livhemdrup skriver:

Håber inderligt scanningen i dag siger at lille fis har det godt og stadig er derinde. Så kl 13.30 får jeg svar i dag. Søvn er det ik blevet så meget til. Har tænkt en del

held og lykke med det hele jeg kender alt til frygten! håber på god updatet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Mariajny

Held og lykke... håber det hele går som det skal, og at lille fis har det godt

alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

3. august 2012

livhemdrup

Tak skal i ha. Syns det hele er så håbløst hvis jeg skal tabe igen så det 4 gang. Havde sådan håbet det ville blive da jeg er nået længere denne gang end de andre gange. 

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Har du stadig lige ondt??

Krydser ALT hvad jeg kan for at scanningen går godt, og at der kommer en dejlig update senere i dag!! 

Anmeld

3. august 2012

livhemdrup

Frk.S skriver:

Har du stadig lige ondt??

Krydser ALT hvad jeg kan for at scanningen går godt, og at der kommer en dejlig update senere i dag!! 

Har stadig virkelig meget ondt i højre side af maven. Rigtig træls. 

Anmeld

3. august 2012

simone_jacobsen

livhemdrup skriver:

Har stadig virkelig meget ondt i højre side af maven. Rigtig træls. 

Jeg har i starten af min graviditet haft voldsomme smerter i underlivet - så voldsomme at jeg vågnede om natte, og vente mig i smerter i halvanden time mens jeg hylede. Det viste sig at være ligament smerter - så kender alt til bekymringer.
Jeg krydser og håber på en god opdatering.

Anmeld

3. august 2012

MinNoah

Jeg krydser fingre for den lille har det godt og at det bare er ligamentsmerter - som også kan gøre meget ondt!!!

Anmeld

3. august 2012

christina92

livhemdrup skriver:

Håber inderligt scanningen i dag siger at lille fis har det godt og stadig er derinde. Så kl 13.30 får jeg svar i dag. Søvn er det ik blevet så meget til. Har tænkt en del

Jeg  alt det jeg kan!!!

Anmeld

3. august 2012

livhemdrup

Så kommer der en dejlig Update. 

Har i dag set en meget livlig lille baby. Som havde utrolig travlt med at baske med arme og ben. Fine små fødder. Iflg mål på baby er jeg 14 dage længere henne. 

Fik os et billed med hjem. Blev så glad at jeg begyndte at hyle. Smerter mener de skyldes bækkenløsning men har dog aldrig hørt man får ondt i maven af det. Får jeg feber skal jeg dog stadig ind igen da det stadig muligvis ka være blindtarm. 

Så alt i alt så det fint ud. Men har fået af vide jeg skal forholde mig i ro og ikke løfte noget. Der er dælme længe til jeg skal føde så. Men gør naturligvis hvad de siger for at passe på lille fis. 

Men er bare så lettet nu. At lille fis har det godt. Og super aktiv var den i hvert fald. Sjovt at se den hele tiden tog hænderne op til hovedet. 

Tak for alle jeres krammer og opmuntrende ord. Det er rigtig dejligt. 

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

livhemdrup skriver:

Så kommer der en dejlig Update. 

Har i dag set en meget livlig lille baby. Som havde utrolig travlt med at baske med arme og ben. Fine små fødder. Iflg mål på baby er jeg 14 dage længere henne. 

Fik os et billed med hjem. Blev så glad at jeg begyndte at hyle. Smerter mener de skyldes bækkenløsning men har dog aldrig hørt man får ondt i maven af det. Får jeg feber skal jeg dog stadig ind igen da det stadig muligvis ka være blindtarm. 

Så alt i alt så det fint ud. Men har fået af vide jeg skal forholde mig i ro og ikke løfte noget. Der er dælme længe til jeg skal føde så. Men gør naturligvis hvad de siger for at passe på lille fis. 

Men er bare så lettet nu. At lille fis har det godt. Og super aktiv var den i hvert fald. Sjovt at se den hele tiden tog hænderne op til hovedet. 

Tak for alle jeres krammer og opmuntrende ord. Det er rigtig dejligt. 

Åh, hvor SKØNT med en god update!! 

Kan sagtens forstå du begyndte at hyle - det er jo klart at du var mega nervøs og bange - og nu lettet og glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.