Virkelig ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
40 svar
0 synes godt om
2. august 2012

livhemdrup

Jeg har hertil aften fået vildt ondt i maven. Som en konstant mave krampe. Men bløder dog ikke. Men skal ikke bøje mig forover så blir det så slemt at jeg ik ka være nogen steder. 

Er i uge 10. Har mistet før men kun i uge 6 7 sidst i uge 8. 

Men er vildt bange for at jeg igen er ved at miste. Andre der har haft det sådan hvor der ik var noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

jydeinden

livhemdrup skriver:

Jeg har hertil aften fået vildt ondt i maven. Som en konstant mave krampe. Men bløder dog ikke. Men skal ikke bøje mig forover så blir det så slemt at jeg ik ka være nogen steder. 

Men er vildt bange for at jeg igen er ved at miste. Andre der har haft det sådan hvor der ik var noget galt

hmm jeg tænker at hvis du har så ondt i maven, så ville jeg nok give læge vagten et kald, for lyder bestemt ikke helt godt.

Anmeld

2. august 2012

celkt

livhemdrup skriver:

er du blevet scannet og har set at graviditeten sidder hvor den skal?? For umiddelbart tænker jeg graviditet uden for livmoderen

Anmeld

2. august 2012

livhemdrup

jydeinden skriver:

hmm jeg tænker at hvis du har så ondt i maven, så ville jeg nok give læge vagten et kald, for lyder bestemt ikke helt godt.

Det er så tårerne triller. Jeg var inde og blive scannet tidligere i graviditeten. Skal jeg kontakte dem og få en akut tid der eller blot lægevagten?

Har fået lavet vandre journal og alt det. 

Anmeld

2. august 2012

Kay

jeg ville ringe til lægevagten lige med det samme

Anmeld

2. august 2012

livhemdrup

celkt skriver:

er du blevet scannet og har set at graviditeten sidder hvor den skal?? For umiddelbart tænker jeg graviditet uden for livmoderen

Blev scanner i 6 uge alt så fint ud. 

Anmeld

2. august 2012

jydeinden

celkt skriver:

lige mine tanker her også

Anmeld

2. august 2012

jydeinden

livhemdrup skriver:

Det er så tårerne triller. Jeg var inde og blive scannet tidligere i graviditeten. Skal jeg kontakte dem og få en akut tid der eller blot lægevagten?

Har fået lavet vandre journal og alt det. 

jeg ville bestemt overveje at bede om en akut tid til en scanning ja, og evt måske også nogle blodprøver, for at tjekke om du evt er ved at aborterer, eller om du skulle have noget betændelse eller andet et sted, som kan forklarer dine smerter.

Anmeld

2. august 2012

livhemdrup

Lægevgt sagde jeg skulle komme med det samme så er på vej på sygehus nu. 

Anmeld

2. august 2012

Frk.S

livhemdrup skriver:

Lægevgt sagde jeg skulle komme med det samme så er på vej på sygehus nu. 

for at der ikke er noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.