Camillos skriver:
Jeg er i uge 28+6 og har allerede taget 15 kg på ... hvordan skal det ikke gå .. 
Er bare så sulten hele tiden og grøntsager giver mig faktisk kvalme... så det bliver en masse frugt og andet mad i stedet..
Havde lige tabt mig 14 kg inden jeg blev gravid... det er Bare kommet hurtigt på igen 
håber jeg er heldig og smider det meste efter graviditeten...
Min mor siger det sidder på maven størstdelen at de kg jeg har taget på og jeg ikke skal være urolig.. men synes godt nok stadigvæk det er meget.. 
Ro på
!
I min sidste graviditet tog jeg (hold fast) 40 kg på! For det første lå jeg i underkanten af BMI skalaen, fordi jeg var på vej op i vægt efter en spiseforstyrrelse. Så min krop sugede bare alt til min datter.
Dernæst havde jeg - ifølge lægerne - 20-25 kg væskeophobninger i kroppen og ja, jeg lignede en opsvumlet mummitrold! 
Ej, det var bestemt ikkke morsomt, men jeg levede efter kostplan fra diætist og vedligeholdte det samme aktivitetsniveau under graviditeten, som før jeg blev gravid.
Så der var vitterligt intet jeg kunne gøre ved det. De første to uger efter fødsel var der røget 15 kg og derfra stod jeg bum-stille på vægten til min datter var ca. 4-5 mdr., men så rykkede det også derfra!
Jeg blev gravid med nr. 2, da hun var ca. 8 mdr. og der havde jeg tabt alt det jeg skulle og var normalvægtig med BMI 21.
Nu er jeg i uge 28+5 og har taget 4 kg på, selvom det er præcis den samme kostplan + jeg også synder lidt ind i mellem
Så graviditeter er bare forskellige og det kommer af igen
Anmeld