Puha jeg skammer mig over mig selv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.268 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Camillos

Jeg er i uge 28+6 og har allerede taget 15 kg på ... hvordan skal det ikke gå ..

Er bare så sulten hele tiden og grøntsager giver mig faktisk kvalme... så det bliver en masse frugt og andet mad i stedet.. 

Havde lige tabt mig 14 kg inden jeg blev gravid... det er Bare kommet hurtigt på igen 

håber jeg er heldig og smider det meste efter graviditeten... 

Min mor siger det sidder på maven størstdelen at de kg jeg har taget på og jeg ikke skal være urolig.. men synes godt nok stadigvæk det er meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MorDk

Meget af det kan også være væske!!!

Jeg tog 23kg. i min sidste graviditet. Jeg tabte det mest af det igen...!!!

Jeg er i uge 34+0 imorgen og har taget 15,5 kg på! Er spændt på om jeg når at tage lige så meget på som sidst eller....?!

Anmeld

1. august 2012

Trine89

Jeg kan så meget følge dig i hvordan du har det.. 

Men jeg vil sige nogen tager jo bare mere på en andre.. 

Jeg selv tog 23 kilo på under min graviditet. jeg havde allerede efter fødslen tabt 10 kilo og 14 dage efter var der røget yderlig 3 kilo.

Jeg slås så med de sidste kilo fordi jeg ikke er god nok til at tage mig sammen til at få gjort noget ordenligt ved det. men har man viljen kan man jo godt og når du har kunne tabe dig så flot før, hvorfor skulle du så ikke også kunne efter?

Anmeld

1. august 2012

Camillos

MorDk skriver:

Meget af det kan også være væske!!!

Jeg tog 23kg. i min sidste graviditet. Jeg tabte det mest af det igen...!!!

Jeg er i uge 34+0 imorgen og har taget 15,5 kg på! Er spændt på om jeg når at tage lige så meget på som sidst eller....?!

synes det er vildt man kan tage så meget på ...Jeg håber jeg er lige så heldig som dig og taber det igen når jeg har født .. det ville være skønt

Anmeld

1. august 2012

merichs

Jeg tog 31!!! kg på

Tror ikke du skal bekymre dig om hvorvidt du kan smide kiloene igen. Du har jo tabt dig før, så selvfølgelig kan du gøre det igen

Anmeld

1. august 2012

Camillos

Trine89 skriver:

Jeg kan så meget følge dig i hvordan du har det.. 

Men jeg vil sige nogen tager jo bare mere på en andre.. 

Jeg selv tog 23 kilo på under min graviditet. jeg havde allerede efter fødslen tabt 10 kilo og 14 dage efter var der røget yderlig 3 kilo.

Jeg slås så med de sidste kilo fordi jeg ikke er god nok til at tage mig sammen til at få gjort noget ordenligt ved det. men har man viljen kan man jo godt og når du har kunne tabe dig så flot før, hvorfor skulle du så ikke også kunne efter?

det tror jeg også godt jeg kan ... men min motivation for det fine vægttab var at blive gravid og blive sat i behandling af sundheds systemet... 

blev så gravid på naturligvis af vægtabet..  

Så jeg skal bare finde en vigtig motivator for vægtabet efter fødslen..  

Håber bare ikke jeg når at tage 30 kg på .. 

Anmeld

1. august 2012

Camillos

merichs skriver:

Jeg tog 31!!! kg på

Tror ikke du skal bekymre dig om hvorvidt du kan smide kiloene igen. Du har jo tabt dig før, så selvfølgelig kan du gøre det igen

30 kg...  smed du dem igen efter?

Anmeld

1. august 2012

MortilCilas

Camillos skriver:

Jeg er i uge 28+6 og har allerede taget 15 kg på ... hvordan skal det ikke gå ..

Er bare så sulten hele tiden og grøntsager giver mig faktisk kvalme... så det bliver en masse frugt og andet mad i stedet.. 

Havde lige tabt mig 14 kg inden jeg blev gravid... det er Bare kommet hurtigt på igen 

Min mor siger det sidder på maven størstdelen at de kg jeg har taget på og jeg ikke skal være urolig.. men synes godt nok stadigvæk det er meget..

Hold da oppe, 15 kg. Da jeg var i uge 28 sad minumum de første 20 kg der, og endte op på de 30 kg. Så vil sige du bare skal tage det stille og roligt.

Jeg er i dag 1½ år efter føslen end på før-vægten. Og jeg tabte mig rigtigt hurtigt efter fødslen, da Cilas var 2 måneder, havde jeg smidt de 23 kg

Anmeld

1. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Ville ikke lige gå uden en

Det skal nok gå det hele måske tager du ikke så meget på her til slut så  og er sikker på du nok skal få dem smidt igen efter fødslen.. du har jo gjort det før

Anmeld

1. august 2012

Camillos

MortilCilas skriver:

Hold da oppe, 15 kg. Da jeg var i uge 28 sad minumum de første 20 kg der, og endte op på de 30 kg. Så vil sige du bare skal tage det stille og roligt.

Jeg er i dag 1½ år efter føslen end på før-vægten. Og jeg tabte mig rigtigt hurtigt efter fødslen, da Cilas var 2 måneder, havde jeg smidt de 23 kg

flot! 30 kg tabt ...  

Ja jeg må bare tage den med ro.... føler mig bare temmelig flomme...  hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.