Kender det alt for godt. Har det også skidt med min vægtøgning. I min første graviditet tog jeg kun 11 kg på ialt og tabte det hele ved fødslen og var i så fin form. 
Helt andeledes gik det i min anden graviditet hvor jeg tog 21 kg på ialt. Kvalme fik mig til at spise en del og nu er jeg gravid igen og selvom jeg fik tabt de 8 kg siden sidste graviditet manglede jeg 3 kg, da jeg blev gravid igen. Min yngste var 8 mdr, da jeg blev gravid igen, så startede denne gang på en overvægt.
Denne gang har kvalmen også fået mig til at spise en del og samtidigt har trætheden været overvældende, så meget fysisk udfoldelse er det heller ikke blevet til. Aner ikke hvad jeg vejer, da jeg ikke tør vide det, men kan da godt se, at det nok er for meget her halvvejs i graviditeten.
Håber også sådan jeg får tabt det hurtigt, da jeg slet ikke bryder mig om overvægt. Trøste mig med at det vigtigste er jo man får nogle sunde, dejlige børn og så har jeg resten af livet til at tabe mig. Det hjælper meget for det er jo det hele værd. Men tænker da på det og det er sådan lidt underligt at føle, at man har så lidt kontrol over sin egen krop.
Så forstår dig virkelig godt. 
Anmeld