Puha jeg skammer mig over mig selv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Ville ikke lige gå uden en

Det skal nok gå det hele måske tager du ikke så meget på her til slut så  og er sikker på du nok skal få dem smidt igen efter fødslen.. du har jo gjort det før

Tak søde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MortilCilas

Camillos skriver:

flot! 30 kg tabt ...  

Ja jeg må bare tage den med ro.... føler mig bare temmelig flomme...  hehe.. 

Tak

Jeg synes ikke at du ser flommet ud! Nyd det, du kommer til at savne det!

Jeg savner det!

Anmeld

2. august 2012

merichs

Camillos skriver:

30 kg...  smed du dem igen efter?

Jeg mangler stadig 8 kg og de sidder godt fast. Men hvis jeg tog mig sammen og spiste anderledes kunne de nok godt smides  Jeg Jeg har lige lidt ekstra på sidebenene men er ikke overvægten nu 

Anmeld

2. august 2012

Camillos

merichs skriver:

Jeg mangler stadig 8 kg og de sidder godt fast. Men hvis jeg tog mig sammen og spiste anderledes kunne de nok godt smides  Jeg Jeg har lige lidt ekstra på sidebenene men er ikke overvægten nu 

Okay flot... puha 30 kg må da også være noget af en belastning for kroppen 

Anmeld

2. august 2012

Camillos

MortilCilas skriver:

Tak

Jeg synes ikke at du ser flommet ud! Nyd det, du kommer til at savne det!

Jeg savner det!

Tak for det..  

jeg forsøger også at nyde det det er bare ikke altid lige til ..  

Anmeld

2. august 2012

MortilCilas

Camillos skriver:

Tak for det..  

Nej det ved jeg godt

Jeg fik af vide at jeg skulle nyde den sidste tid, men når man går 10 dage over er det svært at nyde

Anmeld

2. august 2012

merichs

Camillos skriver:

Tak for det..  

Tja, det var 50% mere end min sædvanlige vægt, men på trods af det havde jeg det faktisk rigtig fint. Jeg arbejdede til 6 uger før termin (der går vi på barsel på min arbejdsplads)

Anmeld

2. august 2012

Camillos

MortilCilas skriver:

Nej det ved jeg godt

Jeg fik af vide at jeg skulle nyde den sidste tid, men når man går 10 dage over er det svært at nyde

puha det kan jeg godt forstå

Anmeld

2. august 2012

Camillos

merichs skriver:

Tja, det var 50% mere end min sædvanlige vægt, men på trods af det havde jeg det faktisk rigtig fint. Jeg arbejdede til 6 uger før termin (der går vi på barsel på min arbejdsplads)

Okay hvor vildt

Anmeld

2. august 2012

Annette A

Kender det alt for godt. Har det også skidt med min vægtøgning. I min første graviditet tog jeg kun 11 kg på ialt og tabte det hele ved fødslen og var i så fin form. 

Helt andeledes gik det i min anden graviditet hvor jeg tog 21 kg på ialt. Kvalme fik mig til at spise en del og nu er jeg gravid igen og selvom jeg fik tabt de 8 kg siden sidste graviditet manglede jeg 3 kg, da jeg blev gravid igen. Min yngste var 8 mdr, da jeg blev gravid igen, så startede denne gang på en overvægt.

Denne gang har kvalmen også fået mig til at spise en del og samtidigt har trætheden været overvældende, så meget fysisk udfoldelse er det heller ikke blevet til. Aner ikke hvad jeg vejer, da jeg ikke tør vide det, men kan da godt se, at det nok er for meget her halvvejs i graviditeten.

Håber også sådan jeg får tabt det hurtigt, da jeg slet ikke bryder mig om overvægt. Trøste mig med at det vigtigste er jo man får nogle sunde, dejlige børn og så har jeg resten af livet til at tabe mig. Det hjælper meget for det er jo det hele værd. Men tænker da på det og det er sådan lidt underligt at føle, at man har så lidt kontrol over sin egen krop.

Så forstår dig virkelig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.