jydeinden skriver:
tjaa i teorien kunne familien faktisk bare være flyttet fra den ene kommune til den anden, så har vi jo før set hvor galt det kan gå
.
synes bestemt det er skræmmende, men er bange for at så længe der ikke "ruller hoveder" eller der er nogen der får en advarsel, ja så vil det gentage sig.
Jeg synes at der er nogen folk der skal til at lette r**** fra deres dejlige varme stol og faktisk lave deres arbejde. Det er deres ansvar at hjaelpe dem der har brug for det, ikke bare blive ved med at give dem chancer, isaer ikke hvis de fik chancen for 10aar siden og ikke kunne klare det. De to drenge er blevet svigtet paa det groveste, og det burde ikke vaere sket.
Jeg kan ikke forstaa hvordan man kan leve med at have svigtet to smaa boern, og oedelagt deres liv. Jeg ville ikke kunne klare det, og jeg haaber aldrig at jeg skal opleve det.
Men der er saa mange der bliver svigtet i dagens danmark, og der bliver ikke gjort noget ved det.
Folk der bliver glemt og gemt vaek, fordi de ikke lige kan bruges til noget, saa behoever vi heller ikke goere saa meget for dem. og den holdning, holder bare ikke. Men hvad kan vi smaa danskere goere?
Anmeld