Er du mors lille dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maja84 skriver:

Enig, jeg ville også se den, men nåede ikke ret langt så måtte jeg slukke... puha det knuser mit hjerte

Efter fem minutter var jeg også klar til at slukke, men jeg ViLLE se den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Kløver

PT skriver:

Efter fem minutter var jeg også klar til at slukke, men jeg ViLLE se den

jeg havde ikke mod nok til at se det, min veninde havde også en video fra youtube omkring mishandling, hvor en thailandsk pige bliver filmet, at der står et lille barn og ser en baby på ca 9 mdr blive slået, rusket, nevet og hun kaster en pude i hovedet på barnet, så kunne jeg ikke klare mere, var ved at bryde sammen i gråd, skar mig i hjertet og får en hel klump i halsen af at tænke på det. man kunne høre på gråden, barnet ikke var sur hys eller noget som helst andet end angst og rædselslagen, og i smerte så forfærdeligt, og barnet lå helt stille på sengen i fosterstilling og ventede bare hun stoppede, godt jeg ikke så den færdig, og moderen til barnet blev dømt for grov mishandling, fortalte min veninde

hvordan kan man være så ond, i: er du mors lille dreng, kan man måske undskylde med de bare ikke formår bedre,men er stadig frygteligt

Anmeld

31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
ESV skriver:

Den er rigtig hård vi har set den som led i vores udd. Og ja dem med børn tager den lidt hårdere hvis du forstår hvad jeg mener. Der er lavet et opfølgningsprogram og hvis du finder det må du meget gerne linke til det da jeg ikke selv har kunne finde det desværre..

http://play.tv2.dk/tv/dokumentar/tv-2dok/er-du-mor s-lille-dreng-10-aar-senere-55480/

Anmeld

1. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
1. august 2012

ESV

PT skriver:

De har dem begge inde på tv2 play.
Hvis du skriver "er du mors lille dreng" i søgefeltet, så kommer de begge op

Så må jeg prøve igen..

Anmeld

1. august 2012

ESV

PT skriver:

http://play.tv2.dk/tv/dokumentar/tv-2dok/er-du-mor s-lille-dreng-10-aar-senere-55480/

Taaaaak!! :-) nu ved jeg hvordan jeg skal bruge min aften imorgen mens manden ser ol!!

Anmeld

1. august 2012

PT

Profilbillede for PT
ESV skriver:

Taaaaak!! :-) nu ved jeg hvordan jeg skal bruge min aften imorgen mens manden ser ol!!

Lyder som et godt alternativ

Du skal dog være opmærksom på, at man skal betale for at se det.
Jeg skulle i hvert fald, men jeg ved ikke, om det er fordi, jeg pt er på ferie i UK.

Jeg betalte 119 kr for en måned (tror jeg, det var)

Anmeld

1. august 2012

Solstrålebørn

Dinna88 skriver:

Du skal lade være med at se del 2, hvis del 1 er hård. Det er ganske forfærdeligt. Jeg ser ikke sådan noget da jeg ikke kan se hvorfor jeg skulle - jeg er GANSKE klar over at den slags finder sted, men jeg vil ikke se det. Dog var jeg nødsaget til det i gymnasiet, da den var en del af pensum Det er så forbandet forfærdeligt at sidde og se på.

Hmm... Er der også en del 2? 

Anmeld

1. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Solstrålebørn skriver:

Hmm... Er der også en del 2? 

Ja, den følger op 10 år senere, hvor Jørn har fået en lillebror, som ikke blev tvangsfjernet ved fødslen af uforklarlige grunde.

Anmeld

1. august 2012

Solstrålebørn

PT skriver:

Ja, den følger op 10 år senere, hvor Jørn har fået en lillebror, som ikke blev tvangsfjernet ved fødslen af uforklarlige grunde.

Okey, ved faktisk ikke om jeg har set den del... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.