Er du mors lille dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.772 visninger
44 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har lige set "Er du mors lille dreng" på tv2 play.

Jeg så den for en del år siden, men her efter jeg selv har fået børn, er den endnu mere barsk at se

Puha jeg fik helt ondt i maven af det og havde bare lyst til at tage den lille dreng og give ham kys, knus og kærlighed

Det er hårdt at se sådanne programmer, efter jeg er blevet mor, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Kløver

Enig, jeg ville også se den, men nåede ikke ret langt så måtte jeg slukke... puha det knuser mit hjerte

Anmeld

31. juli 2012

tarkoflen

PT skriver:

Jeg så den for en del år siden, men her efter jeg selv har fået børn, er den endnu mere barsk at se

Puha jeg fik helt ondt i maven af det og havde bare lyst til at tage den lille dreng og give ham kys, knus og kærlighed

Den dokumentar vil jeg gerne se igen! Må ind og finde den!

Jeg synes godt nok også den var barsk dengang den blev sendt! Har de også Er du stadig mors lille dreng? Hed den ikke det, opfølgningen på dokumentaren?

Anmeld

31. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ej puha puha  Det er det værste jeg nogensinde har set  Så den godt for nogle år siden men ligesom dig synes jeg det er 100 gange værre at se den nu når man selv er blevet mor  

Tudbrølende virkelig da jeg så den sidst for hvor er det dog bare forfærdeligt!! Stakkels, stakkels lille dreng! Man kan bare tydelig se at han ingen glæde har i sine øjne overhovedet. Frygteligt

Anmeld

31. juli 2012

ESV

PT skriver:

Den er rigtig hård vi har set den som led i vores udd. Og ja dem med børn tager den lidt hårdere hvis du forstår hvad jeg mener. Der er lavet et opfølgningsprogram og hvis du finder det må du meget gerne linke til det da jeg ikke selv har kunne finde det desværre..

Anmeld

31. juli 2012

Dinna88

Du skal lade være med at se del 2, hvis del 1 er hård. Det er ganske forfærdeligt. Jeg ser ikke sådan noget da jeg ikke kan se hvorfor jeg skulle - jeg er GANSKE klar over at den slags finder sted, men jeg vil ikke se det. Dog var jeg nødsaget til det i gymnasiet, da den var en del af pensum Det er så forbandet forfærdeligt at sidde og se på.

Anmeld

31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Du skal lade være med at se del 2, hvis del 1 er hård. Det er ganske forfærdeligt. Jeg ser ikke sådan noget da jeg ikke kan se hvorfor jeg skulle - jeg er GANSKE klar over at den slags finder sted, men jeg vil ikke se det. Dog var jeg nødsaget til det i gymnasiet, da den var en del af pensum Det er så forbandet forfærdeligt at sidde og se på.

Jeg så del to lige bagefter, og ja den er også mega hård at se men af andre årsager.

Man fik bare lyst til at tage ind til Århus kommune og ryste dem, til de ville forstå, at lillebroderen havde brug for hjælp

Der krøb faktisk en lille tåre ned ad kinden, da jeg så den (og jeg græder normalt aldrig)

Anmeld

31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

Den dokumentar vil jeg gerne se igen! Må ind og finde den!

Jeg synes godt nok også den var barsk dengang den blev sendt! Har de også Er du stadig mors lille dreng? Hed den ikke det, opfølgningen på dokumentaren?

De har dem begge inde på tv2 play. Du kan bare søge efter "er du mors lille dreng", så kommer de begge frem.

Anmeld

31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Omsorgsgiver skriver:

Ej puha puha  Det er det værste jeg nogensinde har set  Så den godt for nogle år siden men ligesom dig synes jeg det er 100 gange værre at se den nu når man selv er blevet mor  

Tudbrølende virkelig da jeg så den sidst for hvor er det dog bare forfærdeligt!! Stakkels, stakkels lille dreng! Man kan bare tydelig se at han ingen glæde har i sine øjne overhovedet. Frygteligt

Det er nemlig frygteligt.
Jeg var også inde og give mine børn et ekstra knus, da jeg havde set den

Anmeld

31. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
ESV skriver:

Den er rigtig hård vi har set den som led i vores udd. Og ja dem med børn tager den lidt hårdere hvis du forstår hvad jeg mener. Der er lavet et opfølgningsprogram og hvis du finder det må du meget gerne linke til det da jeg ikke selv har kunne finde det desværre..

De har dem begge inde på tv2 play.
Hvis du skriver "er du mors lille dreng" i søgefeltet, så kommer de begge op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.