Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

ka li ja

HEJSA VELKOMMEN TIL!

jeg har en søn fra august 04-alexander og arthur fra juli 07

vi er helt normale i skallen!! så intet mærkeligt herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Grynt

ka li ja skriver:

HEJSA VELKOMMEN TIL!

jeg har en søn fra august 04-alexander og arthur fra juli 07

vi er helt normale i skallen!! så intet mærkeligt herfra

HAHAHA Kalula er vi nu også helt normale i skalden

Nå men velkommen til siden

Har en mere end gennemsnittet stor børnflok. Freja er den yngste og er fra 160707

Anmeld

12. maj 2009

Plysbjørnen

Velkommen fra mig også... Der er vist ingen i denne gruppe der går under kategorien normale, men hvad gør det, vi har det s..... skægt alligevel...

Jeg har Laura fra 010807 (havde termin 24 juli) og Benjamin fra 221008. Der ud over har kæresten to store børn.

Anmeld

13. maj 2009

Ny mor

Hej og velkommen til  Håber du bliver rigtig glad for denne skønne, skøre gruppe....................

Kh Birgitte (Julius 05.04.06, Marius 05.07.07 & 13+4 i dag)

Anmeld

13. maj 2009

Loggidut

Sweet1978 skriver:

Tak nu nævner du en fest, og jeg har også set indlæg om et babytræf, hvor tid mødes i og bliver det slået op herinde så man kan tilmelde sig?

Den kan jeg svare på...det med festerne kommer af sig selv, hvis bare man hænger på...som regel bliver det slået op som...øøøh...hvad så tøser, er det ikke lang tid siden vi sidst var fulde, eller min unge savner selskab eller noget andet gøgl.
Der er ikke noget faste tider, det er hvad tid det passer sig ind.

Jeg tror de fleste af os har mødtes, dog er der nogen stykker som vi stadig mangler at få med, nogen har måske ikke lyst, andre har måske ikke modet, og måske er det tiden, stedet eller andet der gør de ikke har været med, men det er jo aldrig forsent...

Så helt bag ud er du nu ikke.

Jeg vil ihvertfald råde dig til at mødes med os, hvis du føler dig godt tilpas, vi æder nemmelig ikke nogen, med mindre det er en som laver en sniger-profil

(den skal forklares, men først med tiden!)

Anmeld

13. maj 2009

Sweet1978

Den kan jeg svare på...det med festerne kommer af sig selv, hvis bare man hænger på...som regel bliver det slået op som...øøøh...hvad så tøser, er det ikke lang tid siden vi sidst var fulde, eller min unge savner selskab eller noget andet gøgl.
Der er ikke noget faste tider, det er hvad tid det passer sig ind.

Jeg tror de fleste af os har mødtes, dog er der nogen stykker som vi stadig mangler at få med, nogen har måske ikke lyst, andre har måske ikke modet, og måske er det tiden, stedet eller andet der gør de ikke har været med, men det er jo aldrig forsent...

Så helt bag ud er du nu ikke.

Jeg vil ihvertfald råde dig til at mødes med os, hvis du føler dig godt tilpas, vi æder nemmelig ikke nogen, med mindre det er en som laver en sniger-profil

(den skal forklares, men først med tiden!)

Okey tak, jamen så må jeg jo bare holde øjne og ører åbne, for vil rigtig gerne lære nye mennesker at kende og min datter elsker at lege med andre børn.

Anmeld

13. maj 2009

Sweet1978

Hov der skulle have været et billede med det kommer her:

P.S. er de ikke bare søde sammen? De kan både dele Isabellas cykel og Danielles trampolin. Det er naboen datter isabella på 2 år (min (Danielle) er hende med lyst hår - hende der cykler).
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.