Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Nadi

Sweet1978 skriver:

Nadia 9 år og Danielle 1½ år

Hold op din ældste datter har et smukt navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Kaufie

Også velkommen herfra.

Jeg har William fra 2. august 2007 - men havde termin i juli, hvorfor jeg endte i denne dejlige gruppe. Er gift på 3 år med Claus og bor i et lille rækkehus i Nr.sundby med have, carport og katte......

Mette

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Nadi skriver:

Sweet1978 skriver:

Tak det betyder håb på russisk, vi overvejede Natasha og så bare have brugt Nadia som kælenavn, men det endte på Nadia til stor utilfredshed for daværende svigermor, som stadig den dag i dag nægter at udtale det rigtigt.

Anmeld

11. maj 2009

Nadi

Sweet1978 skriver:

Nadi skriver:

Sweet1978 skriver:

Tak det betyder håb på russisk, vi overvejede Natasha og så bare have brugt Nadia som kælenavn, men det endte på Nadia til stor utilfredshed for daværende svigermor, som stadig den dag i dag nægter at udtale det rigtigt.

Tro mig jeg ved ALT om hvad det betyder! Jeg ELSKER simpelthen mit navn og håber din datter er/bliver lige så glad for det som jeg er

Og jeg kan sagtens snakke med om det der med at det ikke bliver udtalt ordentligt

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Nadi skriver:

Sweet1978 skriver:

Nadi skriver:

Sweet1978 skriver:

Tro mig jeg ved ALT om hvad det betyder! Jeg ELSKER simpelthen mit navn og håber din datter er/bliver lige så glad for det som jeg er

Og jeg kan sagtens snakke med om det der med at det ikke bliver udtalt ordentligt

Nå oki du hedder det også den fes ikke lige ind i første omgang, men ja det er et smukt navn. Danielle blev så valgt både fordi Danielle Steel er min yndlingsforfatter og for at irritere hendes fader som har valgt at have zeep zero og nul kontakt til hende (han trak os endda igennem en faderskabssag, selvom der ikke var nogen tvivl om hvem der var faderen). Nå man han har nemlig i forvejen en søn som hedder Daniel, som han dog heller ikke ser.

Godt hun har fået en super bonusfar.

Anmeld

12. maj 2009

Mikkelmusen

Hej og et forsinket velkommen... ja det er nemt at overse et par indlæg når der er heftig aktivitet herinde

Jeg hedder Christina og er 23, snart 24. Jeg har med min kæreste Filuca fra 22.07.07 og vi venter nr. 2, jeg har termin 08.06.09.

Jeg bor på Lolland, som en af de få i gruppen (hvis ikke den eneste? ), men har mødt en del af pigerne til en fælles fest. Vi kan godt virke indspiste, men vi har også fulgtes længe de fleste af os...

Endnu engang velkommen og håber du bliver glad for gruppen 

Anmeld

12. maj 2009

Sweet1978

Mikkelmusen skriver:

Hej og et forsinket velkommen... ja det er nemt at overse et par indlæg når der er heftig aktivitet herinde

Jeg hedder Christina og er 23, snart 24. Jeg har med min kæreste Filuca fra 22.07.07 og vi venter nr. 2, jeg har termin 08.06.09.

Jeg bor på Lolland, som en af de få i gruppen (hvis ikke den eneste? ), men har mødt en del af pigerne til en fælles fest. Vi kan godt virke indspiste, men vi har også fulgtes længe de fleste af os...

Tak nu nævner du en fest, og jeg har også set indlæg om et babytræf, hvor tid mødes i og bliver det slået op herinde så man kan tilmelde sig?

Anmeld

12. maj 2009

Louise mortil4

velkommen her ind, håber du bliver glad for at være her hos os.

Jeg hedder Louise og er 25 år, sammen med manden har jeg 4 skønne piger Freja fra 17 Februar 06, tvillingerne Lærke og Liv fra 24 Juli 07 og en lille Nanna fra 15 April 09. Vi bor ved Ølgod.

Anmeld

12. maj 2009

Mikkelmusen

Sweet1978 skriver:

Mikkelmusen skriver:

Tak nu nævner du en fest, og jeg har også set indlæg om et babytræf, hvor tid mødes i og bliver det slået op herinde så man kan tilmelde sig?

Altså jeg har kun været med en gang så hvor tit ved jeg ikke. Men jeg ved at jyderne holder babytræf tit

Ja det står altid herinde hvornår og hvor, og tilmelding osv.

Anmeld

12. maj 2009

Juniors mor

Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.