Loggidut skriver:
Jammen da! Hej og velkommen!
Nu har vi kendt hinanden i lang tid, men det skal du nu ikke lade dig skræmme af!
Du skal bare med ind i kampen, så skal du nu nok også nok komme til at føle dig godt tilpas!
At vi laver en masse spøg, og til tider skriver underlige ting, det kommer lidt af at vi har kendt hinanden i et stykke tid! Men efterhånden skal du jo nok finde ud af jagonen, og når først du har fundet tonen, så kommer resten nu nok helt af sig selv!
I hvertfald hjertelig tillykke med du er havnet her , og velkommen til
Jeg er Mor til 3 unger, 2 store drenge, og Tiffanie, som gør at jeg er røget i denne herlige gruppe!
fortæl fortæl...hvem er du, hvad børn har du o.s.v...
Jeg er 30 år har 2 piger, Nadia på 9 år og Danielle på 1½ år.
Jeg var gift med Nadias far, men det holdt ikke og Danielles far valgte at forlade mig da jeg var 3 mdr. henne. Fandt dog hurtigt en ny, en jeg havde været ven med over nettet og som nu er blevet til mere. Vi har kendt hinanden i ca. 2 år nu, så han var med ca. halvdelen af graviditeten og ser hende stort set som sin egen. Jeg har fået verdens bedste svigerforældre, som også har taget børnene til sig som var de ægte børnebørn.
Jeg er oprindeligt fra Bramming, boede så et år hos mine forældre i Vejen pga. jeg gik ned med en fødselsdepression efter Danielle.
Nu har jeg så taget springet og er flyttet op til kæresten i Randers og det er det bedste jeg har gjort længe.
Min barsel blev skubbet af sygeforløbet så går stadig hjemme, barslen slutter engang til sommer, hvorefter jeg skal ud og finde mig et job.
Vi har planer om flere børn så der skal nok blive en masse at fortælle om herinde, inkl. forlovelse og bryllup - når han, som svaret var sidst vi rundede emnet, har fået sparet sammen til en ordentligt ring.
Det var vist det jeg lige kunne finde på nu.
Anmeld