Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Sweet1978

Hej jer er rimelig ny på Baby.dk og er først lige før weekenden blevet opmærksom på grupperne. Jeg havde indtastet min datters fødselsdag så var jo åbenbart automatisk blevet medlem af denne. Jeg har også en pige på nu 9 år hun er fra April 2000. Håber i tager vel imod mig.

PS. Jeg har ikke så mange billeder i mit fotoalbum herinde, gider ikke uploade dem dobbelt og har stort set alt på facebook. Heidi_Randers@hotmail.com

knus Heidi Rytter
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

linemus

Hej og velkommen i den mest fantastiske gruppe. Jeg håber du kan følge med. Her er til tider en masse gøgl, alt sammen velment, vi kender bare hinanden temmelig godt efterhånden  Bare byd ind

Vh Line - med tøsepigerne Nanna og Signe fra juli og storebror Sebastian fra sep. '04.

Anmeld

11. maj 2009

Siber

Velkommen til jer!

Dette er en fantastisk gruppe som Linemus skriver!

Knus Siber, der har Johanna 090707 og Alma 180505 og som pt bor i Norge!

Anmeld

11. maj 2009

Mie A

Halløjsa og velkommen til. Hvad hedder dine børn??

Anmeld

11. maj 2009

Loggidut

Jammen da! Hej og velkommen!

Nu har vi kendt hinanden i lang tid, men det skal du nu ikke lade dig skræmme af!
Du  skal bare med ind i kampen, så skal du nu nok også nok komme til at føle dig godt tilpas!

At vi laver en masse spøg, og til tider skriver underlige ting, det kommer lidt af at vi har kendt hinanden i et stykke tid! Men efterhånden skal du jo nok finde ud af jagonen, og når først du har fundet tonen, så kommer resten nu nok helt af sig selv!

I hvertfald hjertelig tillykke med du er havnet her , og velkommen til

Jeg er Mor til 3 unger, 2 store drenge, og Tiffanie, som gør at jeg er røget i denne herlige gruppe!

fortæl fortæl...hvem er du, hvad børn har du o.s.v...

Anmeld

11. maj 2009

heaven

helløw...

du skal da have et stort velkommen fra mig af også... Jeg er mor til Lasse der er fra den 2807-07, og jeg bor med min mand lidt udenfor Randers - nærmere betegnet Øster Bjerregrav, hvis det siger dig noget. Kan jo se du er fra Randers...

Anyways, velkommen til - fortæl gerne lidt mere om dig selv

Jannie

Anmeld

11. maj 2009

Nadi

Hej og VELKOMMEN

Jeg er mor til Oliver der er fra 8. juli, min mand og jeg bor i Viborg -lidt endnu, men midt i juli flytter vi til Karup, hvor vi er ved at købe hus.

Jeg håber du bliver glad for siden, jeg synes selv det er den mest fantastisk side og det skyldes hovedesageligt denne gruppe

-Nadia

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Mie A skriver:

Halløjsa og velkommen til. Hvad hedder dine børn??

Nadia 9 år og Danielle 1½ år

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

Loggidut skriver:

Jammen da! Hej og velkommen!

Nu har vi kendt hinanden i lang tid, men det skal du nu ikke lade dig skræmme af!
Du  skal bare med ind i kampen, så skal du nu nok også nok komme til at føle dig godt tilpas!

At vi laver en masse spøg, og til tider skriver underlige ting, det kommer lidt af at vi har kendt hinanden i et stykke tid! Men efterhånden skal du jo nok finde ud af jagonen, og når først du har fundet tonen, så kommer resten nu nok helt af sig selv!

I hvertfald hjertelig tillykke med du er havnet her , og velkommen til

Jeg er Mor til 3 unger, 2 store drenge, og Tiffanie, som gør at jeg er røget i denne herlige gruppe!

fortæl fortæl...hvem er du, hvad børn har du o.s.v...

Jeg er 30 år har 2 piger, Nadia på 9 år og Danielle på 1½ år.
Jeg var gift med Nadias far, men det holdt ikke og Danielles far valgte at forlade mig da jeg var 3 mdr. henne. Fandt dog hurtigt en ny, en jeg havde været ven med over nettet og som nu er blevet til mere. Vi har kendt hinanden i ca. 2 år nu, så han var med ca. halvdelen af graviditeten og ser hende stort set som sin egen. Jeg har fået verdens bedste svigerforældre, som også har taget børnene til sig som var de ægte børnebørn.

Jeg er oprindeligt fra Bramming, boede så et år hos mine forældre i Vejen pga. jeg gik ned med en fødselsdepression efter Danielle.

Nu har jeg så taget springet og er flyttet op til kæresten i Randers og det er det bedste jeg har gjort længe.

Min barsel blev skubbet af sygeforløbet så går stadig hjemme, barslen slutter engang til sommer, hvorefter jeg skal ud og finde mig et job.

Vi har planer om flere børn så der skal nok blive en masse at fortælle om herinde, inkl. forlovelse og bryllup - når han, som svaret var sidst vi rundede emnet, har fået sparet sammen til en ordentligt ring.

Det var vist det jeg lige kunne finde på nu.

Anmeld

11. maj 2009

Sweet1978

heaven skriver:

helløw...

du skal da have et stort velkommen fra mig af også... Jeg er mor til Lasse der er fra den 2807-07, og jeg bor med min mand lidt udenfor Randers - nærmere betegnet Øster Bjerregrav, hvis det siger dig noget. Kan jo se du er fra Randers...

Anyways, velkommen til - fortæl gerne lidt mere om dig selv

Jannie

Nej det siger mig ikke noget, har kun boet her siden november 2008, men er da glad for at møde nogen fra området kender jo ikke så mange heroppe endnu. Har faktisk et indlæg herinde hvor jeg søger legekammerater til min datter for hun keder sig i weekenderne uden storesøster, men ingen svar endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.