NU stopper det altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

MorDk

Tanjadamgaard skriver:

Ja det er simpelthen fantastisk ! 

Jeg spiste SÅ mange Nuttemadder (på rugbrød)

Rugbrød med smør & Honning er fa'me også godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

dukke

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

Uh bare det var mig, jeg kan kun få frugt og meget små mængder ned af gangen

Anmeld

1. august 2012

MorDk

dukke skriver:

Uh bare det var mig, jeg kan kun få frugt og meget små mængder ned af gangen

Det er nok meget godt... det er i det mindste SUNDERE ♥ Meeeen lyder til du ikke har det så godt?! I så fald... GOD BEDRING!!!

Anmeld

1. august 2012

Camillos

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

hmmm .. chokolade toast og ½ vandmelon til morgenmad .....

frokost: har ingen vandmelon mere så nægter at spise.. nu er jeg røget på rosiner, kaffe og ferskener?

Har generelt bare en trang til kølig frugt i øjeblikket og hvidt brød... 

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Camillos skriver:

hmmm .. chokolade toast og ½ vandmelon til morgenmad .....

frokost: har ingen vandmelon mere så nægter at spise.. nu er jeg røget på rosiner, kaffe og ferskener?

Har generelt bare en trang til kølig frugt i øjeblikket og hvidt brød... 

Elsker også bare frugt!!!!!  Især Æbler, Appelsiner, Nektartiner og Vandmelon samt honning/netmelon ♥

Anmeld

1. august 2012

Camillos

MorDk skriver:

Elsker også bare frugt!!!!!  Især Æbler, Appelsiner, Nektartiner og Vandmelon samt honning/netmelon ♥

det er også bare mums ... kan godt lide guldkorn men er mere til havrefras .. det kunne være vi skulle lave os en guldkorn havrefras brunch

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Camillos skriver:

det er også bare mums ... kan godt lide guldkorn men er mere til havrefras .. det kunne være vi skulle lave os en guldkorn havrefras brunch

Ahmme-namm.... Havrefras! YES!!! De er også go'e. tror faktisk slet ikke det ville være så dårligt hvis man blander Guldkorn og havrefras'ne...

Anmeld

1. august 2012

Camillos

MorDk skriver:

Ahmme-namm.... Havrefras! YES!!! De er også go'e. tror faktisk slet ikke det ville være så dårligt hvis man blander Guldkorn og havrefras'ne...

vi kan lade det komme an på¨en prøve haha

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Camillos skriver:

vi kan lade det komme an på¨en prøve haha

Anmeld

1. august 2012

dukke

MorDk skriver:

Det er nok meget godt... det er i det mindste SUNDERE ♥ Meeeen lyder til du ikke har det så godt?! I så fald... GOD BEDRING!!!

Tak nej jeg har kvalme hele tiden men er heller ikke så langt henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.