NU stopper det altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Bellas Mor

JORDBÆR!!!! Friskpresset appelsinjuice, chips, chokolade, café latte, coca cola, champingnon (helst i ovnen), icetea, mozzarella med tomater   LOOOOVE IT!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

Har også været igennem guldkornfasen :-) men den er ovre igen :-)

Anmeld

31. juli 2012

Savannah

gædde skriver:

nej men chokopops, chokoladekiks, mariekiks... bare kiks, vingummi, skumfiduser, oksesteg, jordbær,flødesovs, nybagt franskbrød, pandekager, fetaost, chips, bagekartofler, pizzakanter, varm leverpostej, koldskål, kagecreme, borgmesterstang, træstammer, vandmelon, melboller, rejer og 1 million andre ting jeg ikke kan lade være med at udryde, hvis chancen byder sig..........................................................................

......................................................og  jeg er ikke gravid  

Hahahha, samme problem her

Anmeld

31. juli 2012

Rosengreen

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

Haha! Hvor fedt, guldkorn!  

Her er lasten blevet flødeboller  Kunne det ikke være noget sundt i stedet? Vægten er ikke for god i forvejen  Men når baby vil have flødeboller, så skal baby da have flødeboller  

Må sørge for at bruge den undskyldning den sidste tid 

Anmeld

31. juli 2012

Tulle28

cdinesen skriver:

Åha nej dog!!!! Du gav mig lige en sygelig lyst til passionsfrugt!! Har du nogen favorit ting, jeg bliver nød til at sende manden i byen efter??

Summerbird flødeboller med hvid chokolade! Men pas på! De er stærktvanedannende (og en anelse dyre!)

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Tanjadamgaard skriver:

Årh det lyder ligesom mig  min største trang lige pt. er nutella 

Uh sådan havde jeg det i sidste graviditet! NUTTEMADDER ♥

Anmeld

31. juli 2012

_-Kathrine-_

Cocopops... Puha, det er en frygtelig en....

Anmeld

31. juli 2012

KarinaA

CITRONER - I LANGE BANER, KAN IKKE STOPPE IGEN :s 

spiser min. 2 om dagen, har skåret ned da tandlægen brokker sig 

og rebs

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Det er FANTASTISK - og jeg er IKKE gravid

Jeg har nu altid været VILD med Guldkorn ♥ Men idag gik jeg da helt amok!!!

Anmeld

31. juli 2012

Tanjadamgaard

MorDk skriver:

Uh sådan havde jeg det i sidste graviditet! NUTTEMADDER ♥

Ja det er simpelthen fantastisk ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.