NU stopper det altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Camilla30

MorDk skriver:

Tror egentligt også bare jeg genrelt er ret glad for MAD!!!! hihi

Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

Tror egentligt også bare jeg genrelt er ret glad for MAD!!!! hihi

min livret er også MAD!! ..............håber at jeg er modsat af alle andre ... så min madbesættelse bliver dæmpet...........ellers må jeg lave den her løsning

Anmeld

31. juli 2012

JanetBJ

Lige pt har jeg mega fråder på efter pandekager! .. og lige for tiden er det pølsebrød, masser af dem! det er de der billige nogle man kan købe alle steder, hvor der er 10-12 stk for en 10'er .. De smager mega frådern xD

Anmeld

31. juli 2012

Kay

Camilla30 skriver:

Fuldstændig enig! vandmelon, jordbær og nektariner + appelsinjuice er jeg helt hooked på  Skal tisse konstant af alt det frugt og juice he-he..

ja det er helt vildt som man skal tisse hele tiden...

Anmeld

31. juli 2012

Muhmi

Har det også sådan med guldkorn lige for tiden...

Og mælk!!!Mælk er ca. det eneste udover masser af frugt og grønt + vand som jeg kan holde i mig....

Anmeld

31. juli 2012

MorAnna.

Er rigtig glad for  nektariner og vandmelon for tiden.. Og coco pops, som man kun må få i weekenden hjemme hos os

Anmeld

31. juli 2012

cdinesen

Tulle28 skriver:

Ha ha nej ikke Guldkorn, men lakrids, chokolade og ALT med passionsfrugt... Er passionsfrugt junkie pt.:-) Må indrømme at jeg i det hele taget har en meget stor trang til søde sager i denne graviditet - frygteligt!!

Åha nej dog!!!! Du gav mig lige en sygelig lyst til passionsfrugt!! Har du nogen favorit ting, jeg bliver nød til at sende manden i byen efter??

Anmeld

31. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

Hihi jeg eeeelsker guldkorn får det bare aldrig

Da jeg var gravid spiste jeg HELE tiden der der "Spooks" fra coop! Haha.. de minder om chocos med den bjørn der

Anmeld

31. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Åh, jeg har STOR lyst til alt med pebermynthe/mint.. Det er jo ofte i chokolade   men også pebermynthe the, er jeg helt vild med 

/ Taco78 

Anmeld

31. juli 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

Det er FANTASTISK - og jeg er IKKE gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.