NU stopper det altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

MorDk

AndreasMor84 skriver:

Haha nej.. jeg dyyyyyyyyper kun

OK! ja jeg kan bare den der reklame i søvne... faktisk kan jeg slet ikke snuppe den! Men jeg ELSKER de der Oreos ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

AndreasMor84

MorDk skriver:

OK! ja jeg kan bare den der reklame i søvne... faktisk kan jeg slet ikke snuppe den! Men jeg ELSKER de der Oreos ♥

Ej nu får jeg total meget lyst til Oreo.. doohh.. har ikke fået dem i snart 1 år

Anmeld

31. juli 2012

Kay

AndreasMor84 skriver:

og vandmelon

gennerelt frugt spiser jeg meget af... jordbær vandmelon og nektarin er dog det bedste

Anmeld

31. juli 2012

Kay

MorDk skriver:

Åhhhr det smager også godt!!!!!!!

jeps....

Anmeld

31. juli 2012

AnnaK89

Jeg har stadig en last fra graviditeten
Hyldeblomstsaft blandet med iskold danskvand
Er simpelthen afhængig

Anmeld

31. juli 2012

Miss BananaHammock

Alt der er usundt slik, chokolade, COLA, is, chips, popcorn, milkshake, MCDonald og jeg ku' bli ved. Bliver lidt for tyk inden jeg når december

Anmeld

31. juli 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

6 portioner Guldkorn med kold mælk....er det blevet til! Ej men hallo!!! Jeg så pakken nede i Brugsen og MÅTTE bare have den! ELSKER guldkon, men har ikke spist det længe. Nu har jeg lige kværnet 6 portioner! Så gør dog noget!!! Jeg kan ikke stoppe!

Andre som også ELSKER Guldkorn? Eller har du noget andet som du kan spise uendeligt af for tiden???

nej men chokopops, chokoladekiks, mariekiks... bare kiks, vingummi, skumfiduser, oksesteg, jordbær,flødesovs, nybagt franskbrød, pandekager, fetaost, chips, bagekartofler, pizzakanter, varm leverpostej, koldskål, kagecreme, borgmesterstang, træstammer, vandmelon, melboller, rejer og 1 million andre ting jeg ikke kan lade være med at udryde, hvis chancen byder sig..........................................................................

......................................................og  jeg er ikke gravid  

Anmeld

31. juli 2012

Tanjadamgaard

Miss BananaHammock skriver:

Alt der er usundt slik, chokolade, COLA, is, chips, popcorn, milkshake, MCDonald og jeg ku' bli ved. Bliver lidt for tyk inden jeg når december

Årh det lyder ligesom mig  min største trang lige pt. er nutella 

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

gædde skriver:

nej men chokopops, chokoladekiks, mariekiks... bare kiks, vingummi, skumfiduser, oksesteg, jordbær,flødesovs, nybagt franskbrød, pandekager, fetaost, chips, bagekartofler, pizzakanter, varm leverpostej, koldskål, kagecreme, borgmesterstang, træstammer, vandmelon, melboller, rejer og 1 million andre ting jeg ikke kan lade være med at udryde, hvis chancen byder sig..........................................................................

......................................................og  jeg er ikke gravid  

Tror egentligt også bare jeg genrelt er ret glad for MAD!!!! hihi

Anmeld

31. juli 2012

Camilla30

Kay skriver:

gennerelt frugt spiser jeg meget af... jordbær vandmelon og nektarin er dog det bedste

Fuldstændig enig! vandmelon, jordbær og nektariner + appelsinjuice er jeg helt hooked på  Skal tisse konstant af alt det frugt og juice he-he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.