slet ikke skuffet over baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Kay

Loa skriver:

Åh ja, havde også en lille der havde hikke KONSTANT

flere gange dag og nat... og sys bare det være længe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Frk-Lotusblomst

31. juli 2012

Silas&Mille

tikka skriver:

Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..

kunne have skrevet det samme

Har da et par gange oprettet en tråd hvor jeg slet ikke har fået noget svar, så tænker jag bare øv bøv... Men det betyder jo nok at der ikke var nogen her på siden der kunne hjælpe

Anmeld

31. juli 2012

VNB

tikka skriver:

Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..

Anmeld

31. juli 2012

4kløver

Vis den fra i går var negativ så er denne slik i røv træd og så synes jeg du gør grin med hende over at lave den. Vi alle har da lov til at synes hvad vi vil negativ eller ej.

Anmeld

31. juli 2012

tikka

4kløver skriver:

Vis den fra i går var negativ så er denne slik i røv træd og så synes jeg du gør grin med hende over at lave den. Vi alle har da lov til at synes hvad vi vil negativ eller ej.

jeg er såmen slet ikke ude på at gøre grin med hende, og som du selv så rigtigt skriver, så har vi alle ret til at have vores egen mening, og udtrykke denne...

jeg brugte engang rigtig meget energi på at være negativ, og føle mig snydt, og det var simpelthen så nedslidende... derfor har jeg for en del år siden valgt at ændre mit syn på livet og andre mennesker, jeg prøver så vidt muligt at se de positive ting i livet, og jeg synes derfor også det er vigtigt at anerkende de gode ting, andre mennesker gør.. jeg får da mere lyst til at være venlig og hjælpe andre mennesker, hvis jeg engang i mellem får en lille tak for det.. jeg skrev også at jeg synes det er ærgeligt at der er nogen der ikke deler min opfattelse af siden, og dens brugere, men vi ser jo alle forskelligt på tingene... det det var såmen det eneste jeg ville med dette indlæg...

men kald du det bare slik i røven tråd, hvis det er det du føler for...

Anmeld

31. juli 2012

FrkZier

tikka skriver:

jeg er faktisk også ret glad for at være her - og er rigtig glad for jeg ikke er den eneste

Anmeld

31. juli 2012

Clisolka

Suer fantastisk tråd at læse igennem efter en lang arbejdsdag. Hav også en skøn dag - og krammere til jer alle dejlige baby-brugere 

Anmeld

31. juli 2012

Pige2009

Maja84 skriver:

Jeg er helt enig. Det er måske også nemmere at give kram og støtte, hvis folk kender en, fordi man har delt meget personligt, så kender de måske en større mening bag et indlæg samtidig synes jeg det Er ærgeligt nogle skal føle sig forbigået, især når der ingen forslag er hvad der kunne gøres for at de føler sig mere velkomne. Jeg prøver at svare og bidrage hvor jeg kan, uanset hvad personen hedder, eller om jeg kender den pågældende bruger eller ej.

Jeg synes baby dk er et godt sted, trods bølgerne engang imellem kan være lidt høje, og har mødt en masse fantastiske mennesker jeg ellers aldrig ville have mødt <3

Har det på nøjagtig samme måde

Anmeld

31. juli 2012

Muffin_girl

tikka skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.