slet ikke skuffet over baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Der er jo ingen der siger at det er rigtigt hverken at være skuffet over Baby.dk eller glad. Hvis hende der oprettede tråden mht. at være skuffet og andre inklusiv mig selv føler de ting vi nu gør så er det sådan det er for os.

Føler lidt at den tråd her som en anden skriver er at gøre grin med os der ikke er helt tilfredse  Dejligt at I er tilfredse men det er det jo ikke for os andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

tikka

Omsorgsgiver skriver:

Der er jo ingen der siger at det er rigtigt hverken at være skuffet over Baby.dk eller glad. Hvis hende der oprettede tråden mht. at være skuffet og andre inklusiv mig selv føler de ting vi nu gør så er det sådan det er for os.

Føler lidt at den tråd her som en anden skriver er at gøre grin med os der ikke er helt tilfredse  Dejligt at I er tilfredse men det er det jo ikke for os andre.

jeg skal meget gerne gentage mig selv.. det er bestemt IKKE for at gøre nogen til grin, der må have en anden holdning end mig selv...

men når nu i har det sådan, kan det så være man skal kigge lidt indad?? kigge på hvor meget man selv bidrager med?? synes måske ikke det er okay, at man bare sætter sig ned og forventer at alt kommer af sig selv og at det er "gratis", hvis du forstår.. sådan fungere den virkelige verden jo også, vil man nyde, så må man yde... en ting er at man er på hver dag, men hvis man kun ønsker at modtage og ikke give noget igen, så kan man da ikke forvente det helt store.. egentlig synes jeg at alle, nye som gamle, meget aktive som ikke aktive, skal have lov at søge hjælp fra andre, men jeg synes altså ikke det er garvede brugere der alene har skylden for at nogle måske føler sig overset...

jeg er ked af at i der er af en anden holdning til siden end mig, føler som i gør, men er nu ret sikker på at de aktive brugere svarer jer i det omfang de kan... og hvis i virkelig føler jer så forbigået, er dette måske ikke den bedste side for jer?? der er jo trods alt ingen der tvinger jer til at være her...

nå det er sagt, vil jeg også sige at jeg meget gerne vil være med til at skabe et forum hvor alle føler sig velkommen, men det er altså bare svært at gøre alle tilfredse...

Anmeld

1. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er det RART at se, at der for engangs skyld bliver lavet en tråd om dette!!  FEDT FEDT FEDT.

Jeg er heller ikke skuffet over baby.dk. Siden lever op til mine krav, og jeg føler mig retfærdigt behandlet herinde

Anmeld

1. august 2012

gædde/gitte

tikka skriver:

jeg skal meget gerne gentage mig selv.. det er bestemt IKKE for at gøre nogen til grin, der må have en anden holdning end mig selv...

men når nu i har det sådan, kan det så være man skal kigge lidt indad?? kigge på hvor meget man selv bidrager med?? synes måske ikke det er okay, at man bare sætter sig ned og forventer at alt kommer af sig selv og at det er "gratis", hvis du forstår.. sådan fungere den virkelige verden jo også, vil man nyde, så må man yde... en ting er at man er på hver dag, men hvis man kun ønsker at modtage og ikke give noget igen, så kan man da ikke forvente det helt store.. egentlig synes jeg at alle, nye som gamle, meget aktive som ikke aktive, skal have lov at søge hjælp fra andre, men jeg synes altså ikke det er garvede brugere der alene har skylden for at nogle måske føler sig overset...

jeg er ked af at i der er af en anden holdning til siden end mig, føler som i gør, men er nu ret sikker på at de aktive brugere svarer jer i det omfang de kan... og hvis i virkelig føler jer så forbigået, er dette måske ikke den bedste side for jer?? der er jo trods alt ingen der tvinger jer til at være her...

nå det er sagt, vil jeg også sige at jeg meget gerne vil være med til at skabe et forum hvor alle føler sig velkommen, men det er altså bare svært at gøre alle tilfredse...

Anmeld

1. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
tikka skriver:

Forventer skam heller ikke at få alle svar leveret uden selv at "yde" noget. På det sidste synes jeg selv at jeg er blevet mere aktiv med at skrive end hvad jeg gjorde i starten.

Jeg er skam inde på et andet forum og jeg indrømmer at der er det meget lettere at være da jeg dengang jeg var gravid tilmeldte mig en terminsgruppe som nu er forældregruppe. Der er der jo slet ikke så mange som der er herinde og det er mere lukket. Baby.dk er jo meget stort og synes det er svært at komme ind på end det andet forum da alle sartede på en gang. Her på Baby.dk kommer man ind hvor der er mange der har været aktive i flere år.

Anmeld

1. august 2012

Troldemommi

tikka skriver:

Nå, nu har jeg læst lidt i tråden om hende der er skuffet over baby.dk... Og jeg synes bare det er utroligt ærgeligt at der er nogle de, har det sådan... Jeg er ikke særlig aktiv herinde, og ikke 'populær', men synes altid jeg har fået nogle rigtig gode og brugbare svar, når jeg har oprettet en tråd.. jeg kan da også godt se at dem der er meget aktive herinde, får flere svar og kram end jeg gør, men tror på at man får som man giver... Man kan jo ikke forvente at alle træder til med en hjælpende hånd, hvis man ikke selv gør det... Så jeg ville egentlig bare give alle jer skønne mennesker herinde et skulderklap og en stor tak for hjælpen, og ønske jer alle en dejlig dag, med håbet om at mit lidt mere positive indlæg, har fået jer til at føle at i, hvert fald for nogen af os gør en stor forskel.... Ps undskyld rodet, skriver fra mobilen..

Enig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.