Omsorgsgiver skriver:
Der er jo ingen der siger at det er rigtigt hverken at være skuffet over Baby.dk eller glad. Hvis hende der oprettede tråden mht. at være skuffet og andre inklusiv mig selv føler de ting vi nu gør så er det sådan det er for os.
Føler lidt at den tråd her som en anden skriver er at gøre grin med os der ikke er helt tilfredse
Dejligt at I er tilfredse men det er det jo ikke for os andre.
jeg skal meget gerne gentage mig selv.. det er bestemt IKKE for at gøre nogen til grin, der må have en anden holdning end mig selv...
men når nu i har det sådan, kan det så være man skal kigge lidt indad?? kigge på hvor meget man selv bidrager med?? synes måske ikke det er okay, at man bare sætter sig ned og forventer at alt kommer af sig selv og at det er "gratis", hvis du forstår.. sådan fungere den virkelige verden jo også, vil man nyde, så må man yde... en ting er at man er på hver dag, men hvis man kun ønsker at modtage og ikke give noget igen, så kan man da ikke forvente det helt store.. egentlig synes jeg at alle, nye som gamle, meget aktive som ikke aktive, skal have lov at søge hjælp fra andre, men jeg synes altså ikke det er garvede brugere der alene har skylden for at nogle måske føler sig overset...
jeg er ked af at i der er af en anden holdning til siden end mig, føler som i gør, men er nu ret sikker på at de aktive brugere svarer jer i det omfang de kan... og hvis i virkelig føler jer så forbigået, er dette måske ikke den bedste side for jer?? der er jo trods alt ingen der tvinger jer til at være her...
nå det er sagt, vil jeg også sige at jeg meget gerne vil være med til at skabe et forum hvor alle føler sig velkommen, men det er altså bare svært at gøre alle tilfredse...
Anmeld